Koptató helyett LED-es menetfény a lökhárító sarkában - jobban kell vigyázni
Csak az autó eleganciáját növelték a formatervezők a Citroën C4 Picasso / Grand C4 Picasso modellfrissítés során, ennek megfelelően minimálisak a változások. Új a márkajelzés és a név felírásához használt betűtípus, LED-es menetfény teszi feleslegessé a tompítottat nappal. A C4 Picasso esetén fekete tető is rendelhető felár ellenében, a fekete (a valóságban sötétbordó) betétes hátsó lámpák is csak ehhez a változathoz járnak. Az utastérben csak az Exclusive felszereltség kap új kárpitot, ezt a változatot könnyebb lesz felismerni, hiszen egyedüliként ez kap az oldalablakok alsó peremére króm díszítést.
Visszafogottabb a Grand C4 Picasso megújulása, fekete tetőt csak a C4 Picasso kap
Motorikusan az e-HDi megjelenése emelhető ki, a robotizált MCP6 váltóval szerelt 1,6 literes dízel motorleállító rendszerrel rendelkezik, aminek következtében szabványos fogyasztása szemtelenül alacsony, 4,8 l/100 km a C4 Picasso és 5,0 l/100 km a Grand C4 Picasso esetén. Az egészen -5 °C-os külső hőmérsékletig működő stop&start rendszer nagyobb teljesítményű indítómotort, vezérelt gerjesztésű generátort és egy olyan akkumulátort kap, amely hatszázezer teljes kisülést is kibír. Városban a rendszer számára ideális körülmények között, értsd dugóban akár 15 százalékos fogyasztás-megtakarítást is el lehet érni a rendszerrel.