Mostantól 5 év garancia él a Renault autóira
Magyarország legjobban fejlődő márkája a Dacia
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új autóira már 5 év/100 ezer, kishaszonjárműveire 5 év/200 ezer km garanciát ad a Renault. A Dacia dübörög, tavaly itthon nem volt nála jobban fejlődő márka.
Idei céljuk a Renault-val a "visszatérés", a Daciával pedig a további növekedés, de nagy bummra nem apellálhatnak egy olyan helyzetben, amikor az újautó-eladást meghaladó számú öreg használt autó áramlik be az országba... A Renault Hungária vezetője kiemelte, hogy termékeik nem csak több (német, illetve dél-európai) értékelés szerint is egyre jobb minőségűek, de egy Dacia kisautót alapul véve különösen olcsón is fenntarthatók, hiszen egy 12 havonta 12-15 ezer km-t futó Sandero átlagos évi szervizköltsége megáll 30-35 ezer forintban.
Újdonságként Renault-oldalon hamarosan itt a ráncelvarrt Fluence, tavasz közepén a Clio kombi és a Clio RS, nyáron a Clio-alapú Captur kisméretű crossover érkezik. Dacia-fronton rövidesen bemutatkozik az új Logan, amit a tavasz folyamán a Dokker személyautó- és kishaszon-kivitele követ.
Elektromos autó magyarországi bevezetését bezzeg - legalábbis a következő két esztendő során - nem tervezi a Renault. Akkor sem, ha nem is egy zéró emissziós modellje van, akkor sem, ha globálisan piacvezető e területen. "Jelen körülmények között a prioritás a túlélés" - fogalmazott Maróthy, s kifejtette, hogy az e-közlekedés elterjedése állami támogatás és a töltőhálózat kiépülése nélkül valószerűtlen. Az esetleges befektetés egyszerűen nem érné meg egy különben is veszteséges cégnek, amelynek 4-ből 3 márkakereskedése képtelen nyereséget termelni. Szintén gazdasági okokból a közeljövőben a Renault-érdekeltségű Lada visszatérése sem reális.
Oszt majd kirohad alóluk, Fater 1,6 16V MPV-je, már rohad, 3 éves, már lemállott, az egyik hátsó ajtó alja, mindíg volt, olajcserélve, csak nem a márka szervízben, hiába van meg a számla, azt mondják, ezért nem garanciális! :O
Így van, kb. erről van szó 🙂
ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt
következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.
A listából látszik, hogy volt a Dacianal nagyobb fejlődés is, mégpedig a Suzuki 107 %-os fejlődése 2011-hez képest. Igaz a Suzuki a korábbi eladásaihoz képest erősen visszaesett. Ha a több éves tendenciát nézzük, akkor valóban a Dacia az első.