Most először készül Scout változat a Superbből - a konnektoros mellé ilyen is érkezett
Többnyire az új Superb Combi dimenzióival rendelkezik a Scout változat is, tehát a hosszúsága és a szélessége is ugyanakkora, viszont a szabad magasságát 15 milliméterrel megnövelték, ami valóban jól jöhet a szilárd burkolatú utakat elhagyva. Ugyanígy az alsó motorborítás vagy akár a sárvédőívek műanyag széle is a SUV hangulatot erősíti, ahogy hátul a lökhárító aljának védőelem szerű kialakítása is. A külsőségek terén az új könnyűfém felnikkel büszkélkedhet még a Scout, amelyek 18 vagy akár 19 colosak és kéttónusú fényezésűek is lehetnek.
A Scout természetesen összkerékhajtású és a menetmód-választója egy off-road opcióval is bővült
Motorfronton a dízel és a benzines kínálat legerősebb darabjait kapja. Ezek egyike a kétliteres TDI 190 lóerővel és 400 Nm forgatónyomatékkal, amelynek erejét hétfokozatú, duplakuplungos automatizált váltó juttatja a kerekekhez. A dízelmotor megfelel az Euro 6d-TEMP környezetvédelmi normának, ugyanúgy ahogy a benzines is. Utóbbi a kétliteres TSI 272 lóerővel és 350 Nm forgatónyomatékkal. Ennek erejét szintén a hétfokozatú DSG sebességváltó továbbítja a kerekek felé.
Egyedi utasteret kap a Superb Scout
Az utastérben szintén jól megkülönböztetik a Scoutot a többi modelltől. Fahatású díszbetétek és egyedi üléshuzatok gondoskodnak az egyediségről, de rendelhető akár Alcantara kárpit is. A Scout felirat is többfelé olvasható bent, illetve a vezetőt is sajátságos felirat fogadja a „terepesített” Superb modellben. A hátsó utasoknak ugyanúgy megmaradt a fejedelmi lábtér, extraként ülésfűtést is kaphatnak (ez elöl alapfelszerelés), illetve a csomagtartó is a kategóriába élvonalába tartozik a 660 literes űrtartalmával, ami 1950 literre bővíthető. Hamarosan már a márkakereskedésekben is látható lesz az újdonság, remélhetőleg itthon is.
Nagyon szívesen elfogadnám bármelyik motorral.