Mosógépet is kapott a Skoda Karoq Velo

A kétkerék szerelmeseinek szól a Skoda Karoq Velo tanulmányautó

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Teljesen a bringások igényeire szabta a paletta közepén álló szabadidő-autóját a Skoda, ötletes megoldásokkal könnyíti a biciklisek életét.

A 2017 óta készülő, 4,38 méter hosszú SUV szolgáltatta az alapot a Karoq Velo tanulmányautóhoz, melynél a Skoda magasabb szintre emelte a Simply Clever szlogennel fémjelzett praktikus ötleteket. Az egyedi modell az aktív kikapcsolódást kereső bringások életét hivatott megkönnyíteni praktikus, és autóban kevéssé megszokott ötletekkel. A Skodától egyébként nem áll távol a kerékpár, hiszen az autógyártás előtt az alapítók bicikliket készítettek Laurin & Klement márkanév alatt, és mind a mai napig készülnek kétkerekű Skodák, melyeknek kiváló reklámot csinál a Karoq Velo.
Hirdetés
Kívülről nem történt különösebb átalakítás, itt csak az egyedi matricázás hívja fel a figyelmet, az érdekességeket belül kell keresni. Az autóban helyett kapott egy mosógép, így bringázás után rögtön kimoshatóak az izzadt ruhák. A mosógép egy kisméretű víztartályról üzemel, amire egy nagynyomású mosó is kapcsolódik, így a sáros biciklik nem koszolhatják össze a belsőt. A csomagtartóban szerszámkészlet, illetve egy bringás defekt elhárításához minden szükséges felszerelés is helyett kapott, a LED világításnak köszönhetően pedig nem gond az éjszakai szerelés sem. Az ismeretlen terep feltérképezésére is van megoldása a Skoda Karoq Velonak, ugyanis az egyedi megoldások listáját egy drón is gyarapítja, mely segítségével kiválasztható a legjobb bringás útvonal, de a visszatalálással sem lesz gond, ugyanis az autóba épített WiFi hotspot segít az eltévedt kerekezőkön. A kompakt méretű Skodával három bicikli és három személy szállítható egyidejűleg, kettő a tetőn (természetesen kerékpárból), egy pedig a csomagtartóba tehető kiszerelt első kerékkel. A Skoda elképzelése igazán ötletes és kreatív, akár piacképes is lehetne, ha a háromszemélyes bringás üzem és az ötszemélyes hétköznapi felhasználási mód könnyen ide-oda alakítható lenne.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?