Monogám marad a Renault-Nissan házasság
Carlos Ghosn szerint nincs szüksége új partnerre a Renault-Nissan szövetségnek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Renault-Nissan cégszövetség az együttműködéssel tovább tudja növelni a megtakarításait. A cégvezér szerint ehhez nem kell új belépő.
Charlos Ghosn a Reuters-nak beszélt a Renault-Nissan cégszövetség jövőjéről és érdekes módon fontosnak tartotta megemlíteni, hogy nem akarnak más gyárat bevenni. Csak a tavalyi évben 3,31 milliárd eurót tudtak megfogni a francia-japán együttműködéssel. A fejlesztési- és gyártási költségek megosztása olyan jól megy, hogy a 2013-as 2,8 milliárdhoz képest növelni tudták a közös spórolással megtakarított összeget. Az együttműködés kiterjed az autókon kívül a teherautókra és az elektromos hajtás fejlesztésére is. A cél, hogy 2016-ra már 4,3 milliárd dollárt tudjanak közösen megtakarítani.
Ghosn viszont nem említette a Daimlerrel való szorosabb összebútorozást, akikkel - a kishaszonjárműveken és a motorcserén túl - az önevetező autók fejlesztésében tudnának a leghatékonyabban összedolgozni. Jelenleg is 13 közös projektjük fut, de a vállalatok eggyéolvadása ezek szerint egyelőre ki van zárva. Maga a Renault-Nissan 1999-ben jött létre, amikor a franciák kihúzták a csávából a bedőlő japán gyárat. A tesóság jegyében a Renault-é 43 százalék a Nissanból, míg a Reanult-ból meg 15 százalék a japánok tulajdonrésze.
Borzasztó ronda szegényke….
Ghosnnak mostanában rendesen meggyűlt a baja a francia állammal: [url]http://autossagok.blog.hu/2015/04/21/nem_konnyu_a_vezerigazgatok_elete_mostanaban[/url] . Nem véletlen ha meg kell védenie a vállalatbirodalmát.