Claude Lelouch és Charles Leclerc a monacói kaszinó előtt
Az autós filmkultúra egyik meghatározó alkotása az 1976-os C'était un rendez-vous (Egy randevú volt) című francia rövidfilm. A Claude Lelouch által rendezett film 8 és fél perces hossza alatt videojátékszerűen, egy kocsi orrára rögzített kamerán keresztül nézhetjük végig, ahogy maga a rendező átvág Párizson, hogy kedvesével találkozhasson (megtekinthető Ochen Daje YouTube-ra feltöltött, alábbi videóján). A művész saját Mercedes-Benz 450 SEL 6.9-esét vezette, ám a motorhangot a Ferrari 275 GTB-jének ordításával helyettesítette - a most készülő remake-ben viszont nem lesz szükség ilyen trükkre, ugyanis egy Ferrarival készítik az új verziót.
A rendező ismét Lelouch, a sofőr viszont Charles Leclerc, aki hazájában, Monacóban forgatja a kisfilmet. Stílszerűen éppen múlt vasárnap, május 24-én vették fel a képsorokat, ugyanis ekkor került volna megrendezésre a Monacói Nagydíj - így legalább sem Leclerc, sem Monaco nem maradt száguldó Ferrarik nélkül ezen a napon. Bár klasszikus lett az eredeti film, több kritikát is kapott, a készítése során ugyanis Lelouch számos piros lámpán áthajtott, ráadásul 200 km/h-val is repesztett lakott területen Párizs belvárosában (legalább arra azért figyelt, hogy kis forgalomnál, hajnalban forgasson). A Ferrari ilyen nyílt szabálysértést persze nem engedhet meg magának, ezért lezárt utakon készült a remake.
Erre egyébként valószínűleg azért is szükség volt, mert a filmhez használt Ferrari SF90 Stradale 200 km/h-nál sokkal többet is tud, amivel hatalmas veszélybe sodorná a gyalogosokat és a forgalom többi résztvevőjét (persze nem mintha Lelouch 1976-os mutatványa veszélytelen lett volna). 4 literes, duplaturbós V8-as motorja 770 lóerős, ehhez társul három elektromos motor, így az összteljesítmény 986 lóerő. Ezzel 2,5 másodpercig tart a 0-100 km/h-s sprint, az elképesztő gyorsulást pedig a Carbuzz fenti videója alapján Leclerc ki is használta, Monaco szűk utcáin még a 240 km/h-s sebességet is elérte. Jó látni az autót mozgás közben, hiszen bár már tavaly bemutatkozott, az első legyártott darabok még nem érkeztek meg, az autósvilág pedig kíváncsian várja, mit tud az olaszok legújabb szupergépe. Most már hallhatjuk is a Ferrari első sorozatgyártású konnektoros hibridjét, és bár rosszul nem hangzik, észrevehető azért a turbók és a villanyhajtás némító hatása, főleg kis sebességnél: kigyorsításnál már messze jár az autó, mire a hangja feldörren. A pályán viszont minden kétséget kizáróan jól fog teljesíteni a középmotoros sportautó, amit részletesebben is szemügyre vehetünk az új film, a Le Grand rendez-vous (A nagy randevú) június 13-i premierjén.
Izgalmas filmnek ígérkezik az, amit egy Ferrari SF90 Stradaléval vesznek fel