A kapcsolódó embléma-evolúció anyagunkból is ismerősek lehetnek a képen látható Citroën logók, kivéve persze az utolsót
Ahogy arról már korábban beszámoltunk
az emblémák fejlődésével foglalkozó sorozatunk egyik részében, a Citroën fordított V-alakká stilizált fogaskerekei eredetileg is ovális keretben kezdték, most is ehhez tér vissza a gyártó. Mostanában mintha egy arculatváltási hullám söpörne végig az autóiparon: a Volkswagen, a Skoda, a Volvo, a Renault, a Dacia és a Peugeot is egyszerűbb, letisztultabb, kétdimenziós emblémára váltott. A Citroën jövő év közepétől árulja majd ezzel az emblémával az autókat, ehhez egy olyan dizájnnyelvvel is készülnek, ami sokkal jobban kiemeli majd a frissült logót.
Az új embléma modernebb az elődjénél, mégis megemlékezik a márka hagyatékáról
Az ikonikus 2CV és az eredeti DS nyomán a Monte Carlo kék árnyalat is visszatér, de nem csak mint karosszériaszín, hanem mint a márka arculatának és marketingjének szerves része. Az új logót a gyártó saját dizájncsapata tervezte, a munkát a Stellantis Desing Studio is segítette. Az ovális kereten kívül az is újdonság, hogy eltűnik a logóról a króm, illetve a Citroën új, nemzetközi szlogenje is ezzel egyidőben mutatkozik be:
"Nothing Moves Us Like Citroën", azaz szabad fordításban
"Semmi sem mozgat minket úgy, mint a Citroën"
Az új logó egy hamarosan bemutatásra kerülő koncepcióautón debütál