A formához szerencsére nem nyúltak, nehéz eldönti, hogy így vagy eredeti állapotában vonzóbb-e az E-Type
Szűk, de létező piaci igényeket szolgál ki az a néhány manufaktúra, amelyek klasszikus négykerekűeket repítenek 2021-be. Már arra is van megoldás, ha
elektromosként szeretnénk viszont látni az ötvenes-hatvanas évek típusait, a szóban forgó E-Type viszont kitartott a V12-es mellett. Az ilyen felújításokat a restomod kifejezéssel szokás illetni, ami nagyjából modernizáló felújításnak fordítható. A látható elemek nagyrészt az eredeti formájukban pompáznak, viszont számos olyan technikai vívmány is helyet kap, amik az autó gyártásának éveiben még nem léteztek.
A korszerű motornak köszönhetően 400 lóerőre nőtt a teljesítmény, ehhez igazították a váltót, a féket és a futóművet is
A Jaguar legszembetűnőbb változása a LED világítás, ami nyilvánvalóan túlszárnyalja a hatvanas években készült lámpa fényerejét. Az ízléses utastérbe Bluetooth és komoly audiorendszer is került, szerencsére a tervezők nem csábultak el, így érintőképernyőtől mentes a klasszikus Jaguar. A futómű is felzárkózott a 21. századhoz, állítható lengéscsillapító növeli a komfortot, a megállásért négydugattyús tárcsafékek felelnek, a szilentek poliuretánból készültek. Hiába cserélték le a motort, az eredeti V12-es embléma továbbra sem állít valótlanságot. A gyári 5,3 literes (272 LE) blokk helyét egy 6,1 literes (400 LE) V12-es vette át.
A beltérben is törekedtek az eredetiségre, csak módjával költözött a modernség a kabinba
A modell ára nem olcsó, bár ez nem meglepő, hiszen már a donorért is komoly összeget kell fizetni. A 4000 munkaórát felölelő újjáépítés körülbelül 130 millió forintba kerül, amiben még nincs benne az alapot adó eredeti E-Type.
Az átalakítás több mint 120 millió forintba kerül, ezen kívül vinnünk kell egy E-Type-ot is