Modern 3-as Bömös a szupergépet tervező magyar dizájnertől
BMW E30 továbbfejlesztés magyar kézből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az olasz Faralli & Mazzantinál dolgozó Tárnok Zsolt játszott el a BMW E30 evolúciójával.
BMW E30 2012-ben: ha van rá igény, megépíthető
Morcos és szögletes
A kis szériás szupersportautókat gyártó Faralli & Mazzantinak is tervező magyar dizájner, Tárnok Zsolt neve ismerősen csenghet az Autónavigátor olvasóinak, hiszen már két valóra vált alkotása, a Mugello és az Evantra kapcsán is írtunk róla. A 30 éves tervező és társa, Magyari Gábor által alapított TMCars formatervező cég azt a kérdést tette fel magának, hogy hol tartana az idén 30 éves E30-as BMW megjelenése napjainkban, ha a bajorok nem váltják le időnként a szériát, hanem csak az eredeti formát alakítgatták volna folyamatosan. A TM concept30 ráadásul nem pusztán tanulmány, hanem ha van rá jelentkező, könnyedén megépíthető a még mindig nagy számban közlekedő E30-asra szabott karosszéria-elemek segítségével.
E30 versenyautó újratöltve
Kerékben szélesített utcai változat
Mérettáblázatok: a versenyautó valamivel szélesebb és alacsonyabb
A régi hatosok tényleg a legszebbek mind közül. Én úgy értettem, hogy az E30 után már egy BMW sem volt olyan szép.
HÁÁÁT ezért kár volt bekapcsolni a számítógépet…..
GYÁRI E30 M-tech szettel sokkal szebb bármely tuningbojlernél…
Egyetértek Ogre84 hozzászólásával, de hozzátenném, hogy az E24-es 635CSI magasan veri az E30-asokat is. A valaha gyártott legszebb BMW. Szerintem…
de tényleg srácok, valaki nem tudna utána járni mennyibe kerülne a szett hozzá?
Engem elgondolkoztatott ez a dolog.Érdekelne, de vajon mennyi lehet az ára? Meg aztán a belső térrel is kellene kezdeni valamit.
@Ogre: és ha lenne egy csúnya E30-ad?
Na ugye hogy ugye? 🙂
Ha lenne egy szép E30-am, eszembe nem jutna így elcsúfítani. Az a forma úgy szép, ahogy a gyárból kijött. Szerintem azóta sem tudott a BMW olyan időtálló formát csinálni, bár az E46 eléggé eltalált, de majd 15 év múlva meglátjuk, akkor fog-e úgy csorogni rá a nyálunk, mint most egy E30-ra.