Mit szólnál ahhoz, ha a szerelmed elmenne prostinak?
WRC: a bajoroknál sincs kolbászból a kerítés
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Úgy volt, hogy a ralielitbe idén beszálló Mini jövőre teljes gyári programot fut, de közbeszólt az a fránya pénzszűke.
Úgy volt, hogy a 2012-es ralivébén az eddigi kettőnél végre több gyári csapat lesz, jelesül három (Citroën, Ford, Mini), és ez az ismert gazdasági okokból kifolyólag nagyon is örvendetes a rajongók számára. Nyilván mindnyájan sajnáljuk, hogy a Mitsubishi, a Subaru meg a többiek eltűntek (az elitből), de néhány hete még a Ford maradása sem volt biztos. Aztán a Mini háza tájáról érkezett a rossz hír: nem állt össze az anyagi háttér, s a Prodrive-os csapat lekéste a nevezési határidőt. Majd karácsonyi ajándék/fordulat: a brit Autosport magazin szerint igenis megkezdheti első teljes szezonját a Countrymanből lett JCW (John Cooper Works) WRC-t idén még csak próbálgató alakulat.
A január közepi monacói rajton tehát ott lesz a Mini. Ott lesz - elvileg - minden futamon, viszont csak egy gyári autóval. Pontosabban egy gyári pilótával, mert JCW-ből többet rajtoltatnak, csak az egyiket mindig kiadják majd valakinek, aki bizonyára szép summát tesz le érte az asztalra. És aki ezzel szívóágra került, az az északír Kris Meeke, hiszen a csapat Dani Sordót favorizálja. Valószínűleg a spanyol mögött is akad némi szponzorpénz, bár tehetségét és gyorsaságát sem vitathatjuk, mert bizonyította elégszer (két pódiummal már a Mini színeiben is).