Mit rejteget a Volkswagen?

A Volkswagen Tiguan megérhet még egy átmeneti, elektromos/benzines/dízel generációt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szépkorúnak is nevezhető már a Volkswagen Tiguan, lassan érdemes lesz megújítani, és a jelek szerint a németek már gőzerővel dolgoznak a harmadik generáción.

Ahhoz képest, milyen népszerű a SUV-ok szegmense, a Volkswagen jó sokáig hagyja futni a Tiguant komolyabb újítások nélkül. Már az első generáció is körülbelül 8 évig volt velünk, 2015-ben aztán jött a második, ami még mindig kapható - csupán egy frissítése volt 2020-ban. Persze készül már a következő generáció, erről tanúskodnak a kémfotók is, de a képek forrása szerint erre akár még további egy évet is várni kell - addigra már majdnem egy évtizedes lesz a Tiguan.
Akármikor is jön az új generáció, a kémfotók alapján már láthatunk pár részletet. Elöl például kissé a T-Roc és a T-Cross fényszóróira emlékeztetnek a lámpák, a köztük lévő hűtőrács viszont kellően furcsán áll ahhoz, hogy matricának feltételezzük. Ebben az esetben ott akár el is hagyhatják a hűtőrácsot, talán még egy fényszórócsík is felkerülhet az autóra. Ezzel pedig szoktatnák is a vevőket a hűtőrácsmentes frontrészekre, ami ugye elkerülhetetlen jelenség lesz majd akkor, amikor a Volkswagen már kizárólag elektromos autókat gyárt. Érdekes motívum a két "C" alakú idom közé helyezett vastag, széles fekete sáv a lámpák alatt - az még kérdéses, ez csak az álca része-e, vagy vizuálisan helyettesíti majd a légbeömlőket, mint például a Mercedes-EQ modelleken. Ezzel az arculattal mindenesetre hajaz az új Tiguan az ID. modellekre.
Hirdetés
A hátsó sárvédő fölé elég izmos, dinamikusan ívelő vonalvezetés kerül, ez nem is árt a mostani Tiguan kissé egysíkú oldalához. A lámpák formáját még nehéz kivenni, de látható, hogy van még kipufogódob a karosszéria alatt, úgyhogy szinte biztosra vehető, hogy lesz hagyományos meghajtású változat az új Tiguanból. Ezzel párhuzamosan persze elindíthatnak egy villanyverziót is, és természetesen számíthatunk hibrid és lágy hibrid opciókra. A belsőről még nem tudunk sokat, de valószínűsíthető a digitális műszerblokk, egy nagy központi érintőképernyő, és a Volkswagen legtöbb biztonsági és vezetéssegítő asszisztense. A leleplezésre előreláthatólag még egy évet várnunk kell.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?