Mindig a tökéletességre törekszik a Lexus az LC-vel
A kaizen az innovációra és az evolúcióra való folytonos törekvésre használt kifejezés, és a Lexus pontosan ezt alkalmazza túrakupéja, illetve kabriója esetében. A GA-L padlólemezt elsőként alkalmazó Lexus LC már a bemutatását követő első évben, a 2019-es modellévre apró módosításokon esett át: a mérnökök újraprogramozták a tízfokozatú automata sebességváltót, kiterjesztették az adaptív felfüggesztés működési tartományát, áthangolták és részben fizikailag is módosították a kormányművet, valamint bevezették a legújabb generációs digitális és online funkciókat és szolgáltatásokat.
Már az első modellévben is kapott frissítéseket
Ezután nem telt el úgy év, hogy valamilyen területen ne tették volna még finomabbá, ügyesebbé, hatékonyabbá a Lexus LC működését. A 2020-as modellévre a vezetőtámogató és -tájékoztató rendszerek működését optimalizálták az ügyfelektől kapott visszajelzések alapján, majd egy évre rá átfogó frissítésen esett át a felfüggesztés, a sebességváltók, valamint a multimédia-rendszer. A 2022-es modellévben ugyanezt a vonalat követve tovább javították a futómű beállításait, kezesebbé, közvetlenebbé téve az autó irányíthatóságát.
2023-ra sem hagyják érintetlenül
Azonban a 2023-as modellévre még mindig találtak rajta csiszolni valót a Lexus mérnökei. Ehhez ismét azt a Lexus Driving Signature filozófiát vették alapul, amelyet a Lexus IS 500 hozott be a köztudatba, és amely a márka összes sportos típusára nézve azonos célokat tűz ki. Közvetlen és kezes irányíthatóság, magabiztos tapadás és erőátvitel, kimagasló rugózási kényelem és csendes gördülés: ezeket az egymásnak ellentmondó értékeket kell tökéletesen összhangba hozniuk a Lexus mérnökeinek ahhoz, hogy megvalósulhasson a Lexus Driving Signature, azaz a márkára jellemző egyedi és utánozhatatlan vezetési élmény.
Jövőre a futóművén csiszolnak egy kicsit
A 2023-ra datált módosítások stabilabb úttartást és a legnagyobb mértékű oldalgyorsulás esetén is pontos kormányozhatóságot hoznak. Ami nem változik, az a két hajtásláncopció. A tízfokozatú automata sebességváltóval társított, 464 lóerős, 5,0 literes V8-as benzinmotor a kupé és a kabrió verzióhoz egyaránt elérhető, míg a 3,5 literes V6-os benzinmotorra épülő, négyfokozatú erőátviteli rendszerrel szerelt, 359 lóerős hibrid variáns kizárólag kupé karosszériával rendelhető.
A motorkínálat nem változik
Forrás: Smarter Média