Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az újautóárak az egekben, még a kisautókért is mélyen a zsebünkbe kell nyúlni. Viszonyítási pontnak a Suzuki Swiftet használva, megnéztük, hogy melyek most a piac legolcsóbb autói.
Jócskán megdrágult a Swift. Kedvezménnyel 4,26 millió forintért vihető
Tökéletes példa a Suzuki Swift arra, hogy mennyire az egekbe szöktek az autóárak. Persze egy ideje már nem nálunk készülnek a Swiftek, ami eleve meglöki a modell árát felfelé. De egy kisautóért a 4,26 millió forint azért nem kevés. Ráadásul ez már a kedvezményes ár, hiszen a listaár 5 020 000 forint. Ezért az 1,2 literes motorral, 12 voltos lágy hibrid rendszerrel felszerelt Swiftet kapjuk. Mást nem is kaphatnánk, hiszen csak ezzel a motorral kérhető. Persze automata váltóval és összkerékhajtással drágítható még a dolog. Szóval a lényeg, hogy utánanéztünk, miket lehet még kapni Swift árban, külön a kedvezményes és a listaárat is figyelembe véve. Érdemes tudni a kedvezményes árakról, hogy szinte mindig ott van felettük egy apró csillag, ami jelzi, hogy apróbetűs rész következik. Az apróbetűs részben pedig előfordulhat, hogy olyan feltételhez kötik a kedvezményes árat, ami nem biztos, hogy megfelelő minden vásárló számára. Például egyedi finanszírozási konstrukcióhoz. Szóval ezért is érdemes mindig a listaárból kiindulni. Na, és mire keresünk rá először, ha olcsó autót akarunk? Hát persze, hogy a Daciára!
A Daia továbbra is a megfizethető autót keresők kedvence lehet
Első pillantásra bomba ajánlatnak tűnik az új az új Sandero a 3,4 millió forintos alapárával, persze ez még egy nagyon fapados verzió. Viszont a Suzukinál nagyobb is, hiszen a Swift 3845 mm hosszú, míg a Sandero 4 méter feletti hosszúsággal rendelkezik. Azonban, ha a betűrendet figyelembe vesszük, a Dacia előtt még ott a Citroën, ahol szintén akad a Swift ára alatt személyautó. Méghozzá a C3, amelynek az alapára 4 205 000 forint. Ez még a kedvezményes árú Swift is olcsóbb! A Suzukihoz hasonlóan 1,2 literes benzinmotorral, 83 lóerővel és 5 fokozatú manuális sebességváltóval lehet elhozni a legolcsóbb C3-ast. Ami, ha csak kicsit is, de nagyobb a Swiftnél (3996 mm hosszú), ráadásul szabadidő-autókat idéző formáival képes meglovagolni napjaink divatirányzatát.
Hirdetés
A C3 kicsit a Swift kedvezményes ára alatt indul
Betoppanva egy Fiat márkakereskedésbe, több lehetőség is adódik, és a legolcsóbb bizony nem a legkisebb. A Panda Life, immár lágy hibrid rendszerrel, elvihető 3,8 millió forintért, de a Cross és a Sport változat is ötmillió forint alatt marad, alapáraik 4 595 000 és 4 330 000 forint. Szóval a Swift kedvezményes árát nézve csak a Life jöhetne szóba, de ha a listaárát vesszük alapul, akkor ott van még a kifutó Fiat 500-as is 4,49 millió forintért. Sőt, a Swiftnél jóval nagyobb, családi autónak is tökéletes Fiat Tipo is vihető már 4,83 millió forintért. Sőt, a Tipo szedán változata, hatalmas csomagtérrel, rendes családi autóként 4 830 0001 forintért! De, nézzük a Pandát kicsit közelebbről. „Régi vágású” 1,2 literes, négyhengeres motorja 69 lóerőt nyújt, míg méreteiben hasonló a japánhoz. A Swift kicsit hosszabb, de a Panda felfelé nőtt nagyobbra, amolyan egyterűsen.
A Fiatnál több típus neve is felmerülhet, de csak a Panda fér be a Swift kedvezményes ára alá
Épphogy idefér a Ford Fiesta, de csak akkor, ha a Swift listaárát nézzük. Sokak számára még vonzó lehet a szívócső-befecskendezéses motor 1,1 literes hengerűrtartalommal. Ez egy 75 lóerős szerkezet, amihez 5 fokozatú, manuális váltó társul. Mindez 5 020 000 forintért. Ráadásul bár a Fiesta is kisautó, azért mégiscsak nagyobb a Swiftnél.
Hirdetés
A nagyon alap Fiesta a Swift listaára alatt van
Egyre inkább kiszorulnak a kisautóknál is kisebb járgányok, ám a dél-koreaiak még nem temetik őket. Így a Hyundai palettáján ott az i10 a maga 3 599 000 forintos alapárával. Itt a Swift árából akár „fényűzésre” is telik, mert még a magasabb felszereltséggel és nagyobb motorral is 4,26 millió alatt marad az ára. A nagyobb motor ebben az esetben a szívó egyliteres, 67 lóerős helyett az 1,2 literes 84 lóerőst jelenti. Előbbi 3, utóbbi 4 hengerrel, és akkor azt még nem is említettem, hogy akár automata váltó is belefér a keretbe. Ugyanakkor tény, hogy az i10 kisebb autó a Swiftnél, bár nem sokkal. Felmerülhet még a kérdés, hogy merjünk-e az i20 felé kacsintgatni? A válasz pedig igen! Kedvezménnyel befér a Suzuki kedvezményes ára alá a 3 999 000 forintos cetlijével, az 1,2 literes, 84 lovas motorral. És az i20 már komoly kisautó, tehát méretben üti a Swiftet.
Dél-Koreában nem csalódunk most sem
Testvérmárkájánál, a Kiánál hasonló a helyzet. Ott a Picanto kecsegtet 3 849 000 forintos kezdőárral, de ez ugyancsak egy nagyon pici autó, egyliteres, 67 lóerős motorral. A nagyobbik, pontosabban az erősebbik, tehát a turbós egyliteres, 100 lóerős motorral is a Swift listaára alatt marad, de a kedvezményest már nem pipálja le, a 4 949 000 forintos árcédulával. Viszont még a csúcsfelszereltségű GT Line változatok is a Swift listaára alatt maradnak. A Kiánál is lehet feljebb kacsintgatni, de a Rio esetén szűkebbek a lehetőségek. Csak a Swift listaára alá fér be a 4 799 000 forintos árcédulájával, de ezért már az 1.0 T-GDI motor jár 100 lóerővel. A táblázatba nem került bele, bár a készlet erejéig tartó kedvezménnyel az 1,2 literes, szívó 4 hengeressel, 84 lóerővel is elvihető. Ráadásul ezt magasabb felszereltséggel (Silver vision) adják.
Hirdetés
A Kia palettáján is akad két kedvező árú kisautó
Mitsubishi is kapható ám ennyiért! A nem nagyon reklámozott Space Star 3 560 000 forintról indul 1,2 literes, 71 lóerős benzinmotorral. Pedig nem is oly rég ez a kisautó is megkapta a Mitsubishi jellegzetes orrdizájnját, szóval nem maradt le a divatossággal. Ráadásul a hossza milliméterre megegyezik a Swiftével (3845 mm), csak a Space Star kicsit keskenyebb és magasabb a Suzukinál.
Nem nagyon reklámozzák, de a Mitsubishinek is van kisautója még
A Nissan háza táján a Micra jöhet csak szóba, amelynek alapára a Swift listaáránál lejjebb található. 4 635 000 forintról indulnak a Micrák az egyliteres, turbós, 92 lóerős benzinmotorral. Habár nem sokkal, de a Micra nagyobb is, mint a Swift. Sajnos az Opel Corsa is csak akkor fér a listára, ha a Swift listaárát nézem, hiszen a kis villámos 4 340 000 forintról indul az 1,2 literes ,75 lóerős benzinmotorral. Igaz, ez a kisautó is nagyobbra nőtt már a Swiftnél. A most már testvérmárkának számító Peugeot sem kecsegtet sokkal jobb ajánlatokkal. A 208-as is csak a Swift listaára alá fér be, a 4 530 000 forintos kezdőárával, ugyanazzal az 1,2 literes motorral.
A Nissan Micra, az Opel Corsa és a Peugeot 208 is csak a Swift listaáránál tud jobbat, a kedvezményesnél nem
Tényleg jóval rövidebb lenne a lista, ha csak a Swift kedvezményes árát vesszük alapul, mert a Renault Clio sem férne bele. A listaárat nézve is csak az SCe 65, tehát a háromhengeres, egyliteres, 65 lovas motorral fér a keretbe a Clio 4 399 000 forintért. Utolsó lehetőségként még a Skoda neve merülhet fel, de az árlistát nézegetve csalódás vár, hiszen a legolcsóbb, a Clever 1.0 TSi, a maga 95 lóerejével 4 890 000 forintról indul.
Utolsó két mentsvárként a Clio és a Fabia jöhetne szóba, de a Swift kedvezményes árát nem verik (bár most egy limitált szériás Scala modellt kedvezőbb áron hirdetnek)
Mit kaphatunk még egy alap Suzuki Swift kedvezményes áráért?
Kedvezményes alapár (Ft)
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság, mm)
Csomagtér (l)
Motorok
Suzuki Swift
4 260 000
3845 x 1735 x 1520
265
4 hengeres szívó, 1.2/83 LE
Dacia Sandero
3 399 000
4088 x 1848 x 1499
328
3 hengeres szívó, 1.0/66 LE
Citroën C3
4 205 000
3996 x 1749 x 1474
300
3 hengeres szívó, 1.2/83 LE
Fiat Panda Life
3 800 000
3653 x 1643 x 1605
225
4 hengeres szívó, 1.2/69 LE
Hyundai i10
3 599 000
3675 x 1680 x 1483
252
3 hengeres szívó, 1.0/66, 4 hengeres szívó, 1.2/82 LE
Kia Picanto
3 849 000
3595 x 1595 x 1485
255
3 hengeres szívó, 1.0/67 LE
Mitsubishi Space Star
3 560 000
3845 x 1665 x 1505
175
3 hengeres szívó, 1.2/71 LE
Suzuki Ignis
4 260 000
3700 x 1660 x 1605
267
4 hengeres szívó, 1.2/83 LE
Házon belül az Ignis pariban van a Swifttel
Végül a Swiftnek házon belül is akad egy kihívója, méghozzá az Ignis. Kedvezményes ára ugyanonnan startol, 4 260 000 forintról, a listaára kicsit több, 5,15 millió forint. Viszont a motorja ugyanaz, méretei szerényebbek, és egy egészen más stílust képvisel.
Hirdetés
Mit kaphatunk még egy alap Suzuki Swift listaáráért?
Nos igen, ha a játékautókat kivesszük, marad a Fiat Panda, Swift, Ignis… mint reális választék. Szerintem fapadosan is több ad egy Swift/Ignis, mint a többi alap..
Aha, azért sincs az alap Swiftben még egy nyamvadt távírányitó se a centrálzárhoz..
A Suzuki felszereltségi szintjei mindig is erről szóltak, okosan tereli a vevőket a magasabb felszereltség felé. Pont kihagynak 1-2 fontos extrát az adott felszereltségi szintből, hogy az eggyel magasabbat vedd, de ahhoz fogsz majd kapni 3 másik olyan extrát is, amire amúgy semmi szükséged…
Bullshit ez a cikk. A választható swift egy mild hibrid ezért kerül többe, idővel mindenhol csak az lesz, de akkor már a hibridekkel kellene összehasonlítani. A nem hibrid swift 3.220.000 ft (volt) listaáron, ami jóóóval alatta van a többi árnak. Egyébként pl. egy fiesta vezetési élménye messze elmarad az új swiftétől (tapasztalat) és a külseje is jóval extravagánsabb, mint az összes többi felsorolté (bár ez azért szubjektív, van akinek egy multipla is tetszik). Illetve személy szerint örülök, hogy a swift újra japán autó. Összességében ennek a cikknek így nincs értelme ?.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a 3.220.000 Ft „hűségprogram” ár… A normál ár 4 millió körül kezdődik.
A hűségprogram nem tudom, hogy pontosan mit is takar, de van egy olyan érzésem, hogy az átlagember, akinek előtte nem Suzukija volt, 4 millióért kaphatja meg a legújabb Suzukit.
Annyit takar, hogy bárki, aki beesik a kereskedésbe, és regisztrál, az a kedvezményes áron vásárolhat. Ennyi. Mondjuk 18 hónap alatt pont 35 százalékot drágult egy Swift, igaz, némileg magasabb lett a felszereltség.
Egy jól felszerelt Space Star teljesen életképes alternatíva a 2020-as frissítés után, Németországban és Hollandiában még ilyen idősen is stabilan tartja magát az eladásokban – sőt, most kezdett csak Európában igazán népszerűvé válni, de a magyar képviselet nem csinál már semmit a márkával évek óta (az oldaluk is 2015-ös dátumozású). Hiába, mióta megszűnt a Pajero és más nagy haszonkulcsú modellek már nem peregnek olyan gyorsan a zsíros bankók, ahhoz hogy mennyiséget értékesítsenek meg valamiféle erőbefektetés is kéne.
Az meg hogy egyes gyártók direkt nem adnak például klímát az alapfelszereltséghez… nos, ez valóban védhetetlen, még akkor is, ha nem vagyok feltétlen légkondi-párti, de 2021-ben egy meleg és egyre melegedő éghajlatú országban ez azt hiszem öngól.
A cikk célja hogy felsorolja a ma kapható legolcsóbb új autókat, így segítve a vásárlókat. Akik kevésbé követik a kocsik világát, azoknak viszont tudniuk kell, hogy messzemenő következtetéseket nem szabad ebből levonni, mert az egyes típusok alapmodelljei között számos különbség van. Méretben, motorban, felszereltségben. Csak két példát említenék.
A Swift 4,26 millióért ad egy tisztességes mild hybrid motort (4 henger, 1200 köbcenti, 83 lóerő), használható méretű csomagteret, felszereltsége pedig sokak számára megfelelő lehet. Tartalmaz többek között klímát, audiorendszert, motoros és fűthető külső tükröket, adaptív tempomatot, radaros fékasszisztenst, színes LCD kijelzőt, és modern biztonsági berendezéseket (pl. ESP, oldallégzsák, függönylégzsák).
A legolcsóbb Sandero 3,40 millióért valóban némileg nagyobb autó, de motorja gyengus (3 henger, 1000 köbcenti, 66 lóerő). A modern biztonsági berendezésekkel szerencsére rendelkezik, de felszereltségében vannak fájóan hiányzó elemek. Így például nincs klíma, nincs rádió, külső tükrei csak kézzel állíthatók, a vezetőülés magassága sehogy sem, a hátsó üléstámla nem osztható, a karosszéria egyes elemein pedig nincs fényezés.
Tehát aki új autót akar venni, annak érdemes alaposan megnéznie, ki mit ad az alapárért, illetve a vágyott extrákat mennyiért tudják megkapni. Esetleg lehetne majd egy ilyen cikk is.
Igazad van, neked is érdemes lett volna alaposan tájékozódni! Az alap Swift „csak” a következőket NEM tartalmazza a felsoroltakból: fűthető tükör, adaptív tempomat, vészfékasszisztens és lcd kijelző…
Nekem az a tapasztalatom, hogy akkor jár jól az ember, ha van neki egy konkrét típusa amire vágyik, és azt veszi meg. Ha ez így megvalósul, akkor szeretni fogja az autóját. Ha csak gazdasági okból vásárol, akkor nem biztos.
Én pl szinte biztos, hogy a Fiat 500-t venném, mert az szerelem volt az első látásra. Lehet, hogy nem a leggyorsabb, és tudom, hogy megbízhatóságban sehol nincs egy Suzuki/Hyundai/Kia-hoz képest, de az ember a szerelmére áldoz, nemde?
Most olvastam valahol, hogy a Nissan Mexico-ban gyártja a Micra-nak valamelyik régebbi típusát, és ott meg lehet vásárolni 2.4 Millió forintért (átszámolva).
Persze, mert Mexico nem ezen a bolygón van, így ott nem számít a környezetszennyezés.
Ennek ellenére nekem úgy tűnik, hogy Európa lett a legdrágább hely a világon.
Miért van az hogy csak a swft-nél számolunk az akciós árával és a többinél meg lista árat nézünk?
Ha már a suzinál akciós árat nézünk akkor a többinek is utána kellet volna nézni hogy hol mennyi kedvezmény vagy akció van.(szerintem)
Így az egészböl az jön le hogy ez egy swift reklám és a többiek alpból drágábbról indulnak.
Ha bemegyek egy ford szalonba és venni akarok egy fiestát tuti kiderül hogy éppen van egy flota kedvezmény vagy egy akármilyen akció.( azért irtam fordot mert ott saját tapasztalatról beszélek de lehet máshol is ilyen.)
Ha viszont nem tudsz róla, hogy van kedvezmény, akkor valószínűleg be se mégy a kereskedésbe. Az, hogy az értékesítő tájékoztat róla személyesen a 21. században nem elfogadható információ átadás, minden normális képviselet feltünteti az árlistákon, ha van éppen aktuálisan futó akció – az i20-nál pl. biztos az szerepel a táblázatban.
Arról meg pláne nincs szó hogy a suzihoz ezen kivül hány motor varáció van és mennyi a többihez és azok mennyivel drágábbak. Mert simán lehet hogy pl: egy akciós clió (ide irhattam volna még több tipust és márkát is de a swift-böl nem nagyon lehet válogatni) erösebb motorral vagy magasabb belépövel is kb annyi mint egy swift.Nem nagyon hiszem hogy ha új autót veszek akár az akciós 4.2-ért akkor számit még 1-200000-ft.
Azért azt tegyük tisztába , ha elkéne indulnom egy balkáni nyaralásra csak a suzukiban szeretnék ülni. A többi román meg francia göthös szart vihetik a a bontóba, még a koreai technika az oké, de a többi….
Miért mennyi tapasztalatod van egy 2021-es francia japán vagy román esetleg német vagy olasz autóval ?
Ráadásul új autórol beszélünk (min 2-év garival és asistans-al)
Ja tudom a „suzi soha nem ál meg”
El kell keseritenem a nejemé megált mint a szög 120000-km nél.
Nos igen, ha a játékautókat kivesszük, marad a Fiat Panda, Swift, Ignis… mint reális választék. Szerintem fapadosan is több ad egy Swift/Ignis, mint a többi alap..
Aha, azért sincs az alap Swiftben még egy nyamvadt távírányitó se a centrálzárhoz..
A Suzuki felszereltségi szintjei mindig is erről szóltak, okosan tereli a vevőket a magasabb felszereltség felé. Pont kihagynak 1-2 fontos extrát az adott felszereltségi szintből, hogy az eggyel magasabbat vedd, de ahhoz fogsz majd kapni 3 másik olyan extrát is, amire amúgy semmi szükséged…
„Fapad” Swiftem van és képzeld, távirányítós központi zárral rendelkezik…
Épeszű ember autót vesz, nem Suzukit!
Akkor neked több is lehet, pótolandó a hiányzó észt.
Akkor mennyi nem épeszű ember van!!? Vezeti a Suzuki az eladási listát. Te nem vagy az épeszű barátom. 🙂
Hogy értsd!
https://www.autonavigator.hu/cikkek/tenyleg-kevesebbet-fogyaszt-ford-focus-lagy-hibrid-teszt/
(olvasd el a suttyó véleményét)
Bullshit ez a cikk. A választható swift egy mild hibrid ezért kerül többe, idővel mindenhol csak az lesz, de akkor már a hibridekkel kellene összehasonlítani. A nem hibrid swift 3.220.000 ft (volt) listaáron, ami jóóóval alatta van a többi árnak. Egyébként pl. egy fiesta vezetési élménye messze elmarad az új swiftétől (tapasztalat) és a külseje is jóval extravagánsabb, mint az összes többi felsorolté (bár ez azért szubjektív, van akinek egy multipla is tetszik). Illetve személy szerint örülök, hogy a swift újra japán autó. Összességében ennek a cikknek így nincs értelme ?.
Azt azért tegyük hozzá, hogy a 3.220.000 Ft „hűségprogram” ár… A normál ár 4 millió körül kezdődik.
A hűségprogram nem tudom, hogy pontosan mit is takar, de van egy olyan érzésem, hogy az átlagember, akinek előtte nem Suzukija volt, 4 millióért kaphatja meg a legújabb Suzukit.
Tudtommal azt takarja, hogy magánember nem vehet ezen az áron csak 1-2 évente egyet, vagy valami ilyesmi.
Annyit takar, hogy bárki, aki beesik a kereskedésbe, és regisztrál, az a kedvezményes áron vásárolhat. Ennyi. Mondjuk 18 hónap alatt pont 35 százalékot drágult egy Swift, igaz, némileg magasabb lett a felszereltség.
Egy jól felszerelt Space Star teljesen életképes alternatíva a 2020-as frissítés után, Németországban és Hollandiában még ilyen idősen is stabilan tartja magát az eladásokban – sőt, most kezdett csak Európában igazán népszerűvé válni, de a magyar képviselet nem csinál már semmit a márkával évek óta (az oldaluk is 2015-ös dátumozású). Hiába, mióta megszűnt a Pajero és más nagy haszonkulcsú modellek már nem peregnek olyan gyorsan a zsíros bankók, ahhoz hogy mennyiséget értékesítsenek meg valamiféle erőbefektetés is kéne.
Az meg hogy egyes gyártók direkt nem adnak például klímát az alapfelszereltséghez… nos, ez valóban védhetetlen, még akkor is, ha nem vagyok feltétlen légkondi-párti, de 2021-ben egy meleg és egyre melegedő éghajlatú országban ez azt hiszem öngól.
A cikk célja hogy felsorolja a ma kapható legolcsóbb új autókat, így segítve a vásárlókat. Akik kevésbé követik a kocsik világát, azoknak viszont tudniuk kell, hogy messzemenő következtetéseket nem szabad ebből levonni, mert az egyes típusok alapmodelljei között számos különbség van. Méretben, motorban, felszereltségben. Csak két példát említenék.
A Swift 4,26 millióért ad egy tisztességes mild hybrid motort (4 henger, 1200 köbcenti, 83 lóerő), használható méretű csomagteret, felszereltsége pedig sokak számára megfelelő lehet. Tartalmaz többek között klímát, audiorendszert, motoros és fűthető külső tükröket, adaptív tempomatot, radaros fékasszisztenst, színes LCD kijelzőt, és modern biztonsági berendezéseket (pl. ESP, oldallégzsák, függönylégzsák).
A legolcsóbb Sandero 3,40 millióért valóban némileg nagyobb autó, de motorja gyengus (3 henger, 1000 köbcenti, 66 lóerő). A modern biztonsági berendezésekkel szerencsére rendelkezik, de felszereltségében vannak fájóan hiányzó elemek. Így például nincs klíma, nincs rádió, külső tükrei csak kézzel állíthatók, a vezetőülés magassága sehogy sem, a hátsó üléstámla nem osztható, a karosszéria egyes elemein pedig nincs fényezés.
Tehát aki új autót akar venni, annak érdemes alaposan megnéznie, ki mit ad az alapárért, illetve a vágyott extrákat mennyiért tudják megkapni. Esetleg lehetne majd egy ilyen cikk is.
Igazad van, neked is érdemes lett volna alaposan tájékozódni! Az alap Swift „csak” a következőket NEM tartalmazza a felsoroltakból: fűthető tükör, adaptív tempomat, vészfékasszisztens és lcd kijelző…
„Az alap Swift “csak” a következőket NEM tartalmazza a felsoroltakból: fűthető tükör, adaptív tempomat, vészfékasszisztens és lcd kijelző…”
Swift GL alapfelszereltség :
Külső tükrök Fűthető
Adaptív tempomat (ACC)
4,2 colos színes LCD
Ha van interneted, akkor sasolj ide :
https://auto.suzuki.hu/swift/pdf/SWIFT_cataloque_spec_hun_2021_felszereltseg.pdf
Nekem az a tapasztalatom, hogy akkor jár jól az ember, ha van neki egy konkrét típusa amire vágyik, és azt veszi meg. Ha ez így megvalósul, akkor szeretni fogja az autóját. Ha csak gazdasági okból vásárol, akkor nem biztos.
Én pl szinte biztos, hogy a Fiat 500-t venném, mert az szerelem volt az első látásra. Lehet, hogy nem a leggyorsabb, és tudom, hogy megbízhatóságban sehol nincs egy Suzuki/Hyundai/Kia-hoz képest, de az ember a szerelmére áldoz, nemde?
Most olvastam valahol, hogy a Nissan Mexico-ban gyártja a Micra-nak valamelyik régebbi típusát, és ott meg lehet vásárolni 2.4 Millió forintért (átszámolva).
Persze, mert Mexico nem ezen a bolygón van, így ott nem számít a környezetszennyezés.
Ennek ellenére nekem úgy tűnik, hogy Európa lett a legdrágább hely a világon.
Belinkeled azt a 2,4 milliós árat?
https://www.nissan.com.mx
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/02/02/igy_el_tovabb_a_regi_nissan_micra/
219 900 peso az alapár, mai árfolyamon kb. 3,3M forint, ott a linken.
Az általam belinkelt lapon nem írták az alapárat pezóban. Elhittem hát az újságírónak a forintosított árat. Te honnan vetted az árat?
„Te honnan vetted az árat?”
Hát a Nissan mexikói weboldaláról, nem volt nehéz…
Miért van az hogy csak a swft-nél számolunk az akciós árával és a többinél meg lista árat nézünk?
Ha már a suzinál akciós árat nézünk akkor a többinek is utána kellet volna nézni hogy hol mennyi kedvezmény vagy akció van.(szerintem)
Így az egészböl az jön le hogy ez egy swift reklám és a többiek alpból drágábbról indulnak.
Ha bemegyek egy ford szalonba és venni akarok egy fiestát tuti kiderül hogy éppen van egy flota kedvezmény vagy egy akármilyen akció.( azért irtam fordot mert ott saját tapasztalatról beszélek de lehet máshol is ilyen.)
Ha viszont nem tudsz róla, hogy van kedvezmény, akkor valószínűleg be se mégy a kereskedésbe. Az, hogy az értékesítő tájékoztat róla személyesen a 21. században nem elfogadható információ átadás, minden normális képviselet feltünteti az árlistákon, ha van éppen aktuálisan futó akció – az i20-nál pl. biztos az szerepel a táblázatban.
Arról meg pláne nincs szó hogy a suzihoz ezen kivül hány motor varáció van és mennyi a többihez és azok mennyivel drágábbak. Mert simán lehet hogy pl: egy akciós clió (ide irhattam volna még több tipust és márkát is de a swift-böl nem nagyon lehet válogatni) erösebb motorral vagy magasabb belépövel is kb annyi mint egy swift.Nem nagyon hiszem hogy ha új autót veszek akár az akciós 4.2-ért akkor számit még 1-200000-ft.
Azért azt tegyük tisztába , ha elkéne indulnom egy balkáni nyaralásra csak a suzukiban szeretnék ülni. A többi román meg francia göthös szart vihetik a a bontóba, még a koreai technika az oké, de a többi….
Ok.
Félfrontális kölcsönös ütközésnél téged a suzból sok darabban szednek ki,
a rönóban ülő meg hív egy taxit!
Vaóóó te most egy új autórol beszélsz???
Miért mennyi tapasztalatod van egy 2021-es francia japán vagy román esetleg német vagy olasz autóval ?
Ráadásul új autórol beszélünk (min 2-év garival és asistans-al)
Ja tudom a „suzi soha nem ál meg”
El kell keseritenem a nejemé megált mint a szög 120000-km nél.
Igen van. Azt a napot is bánom mikor betettem a lábam lütyőék szalonjába.
Ennyi pénzért németből vagy osztrákból vagy szlovákból behozott vadi új Lada Vesta crosst (mert csak mo.-n nem lehet kapni…) lux felszereltséggel.
Na jólvan, de kinek kell a 15 évvel ezelőtti technológia, padlólemez ?
Félreértés ne essék, ezerszer inkább egy Vesta kombi, mint egy dácsijja…
Viszont..
Ezerszer inkább egy Japánban összeszerelt Swift/Ignis, mint az összes többi matchbox, ami ebben a listában szerepel, vagy éppen a Vesta…
Ha meg nagyobb autó kell.. akkor S-Cross, ha kicsit kisebb, akkor Vitara.