A Tokiói Autószalonon mutatták be a megvadított LBX modellt
Morizo nem más, mint a Toyota igazgatótanácsának elnöke, Akio Toyoda, a vállalatalapító Kiichiro Toyoda unokája. A versenypályákon használt becenevét pedig a Lexus új tanulmányautója is magán viseli. Az LBX Morizo RR Conceptet egy turbófeltöltős, töltőlevegő-hűtővel felszerelt, háromhengeres motor hajtja, 305 lóerővel. Ráadásul mind a négy kerékre jut az erőből az elektronikusan vezérelt rendszeren és a nyolcfokozatú automata sebességváltón keresztül.
De nem csak a motorhoz nyúltak hozzá. A képeken jól látszik, hogy bevetettték a klasszikus tuningelemeket a karosszérián is, ám jobban elmélyülve az autó tudásában, mindenképp érdemes megemlíteni, hogy az aerodinamika optimalizálása érdekében a fejlesztőcsapat a nagysebességű repülőversenyek világából származó technológiákat alkalmazott.
Morizo jellegzetes sárga színe megjelenik az orsó formájú hűtőrácson, a féknyergeken, a biztonsági öveken és a díszléceken is esetében is
Arról egyelőre nincs hír, hogy ez csak egy egyszeri figyelemfelkeltés, vagy valóban lesz az LBX-nek egy durván megvadított változata.