Mindent legyorsul a Faraday Future

Videón mutatja gyorsulási képességeit a sorozatérett Faraday Future

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nemcsak kategóriájában, hanem a szupersportautók között is tarolni ígérkezik menetteljesítményével a hamarosan debütáló Faraday Future.

Konkrét adatokkal ugyan továbbra sem rukkolt elő a Faraday Future, csupán az alábbi videót adta közre, amelyben több típusnál is gyorsabbnak bizonyult januárban debütáló újdonsága. Ezek között a 96 kilométer/órára 3 másodperc alatt rugaszkodó Ferrari 488 GTB, valamint a már valódi vetélytársnak tekinthető Bentley Bentayga és Tesla Model X P100D szerepelt. Mindegyiknél fürgébbnek mutatkozott a Faraday Future villanyautója, a Model S P100D-t persze nyilván nem véletlenül nem válogatták a kihívók közé.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

4 thoughts on “Mindent legyorsul a Faraday Future

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    Szerintem is lennének a farokméregetésnél jóval fontosabb dolgok a villanyautók terén! Amíg nincs egy normális akkumulátor-technológia addig ezek a monstrumok inkább játékszerek mint használható autók! Ezen a téren viszont nagy a csend és mintha egy helyben toporognánk hosszú-hosszú évek óta. Mintha senki sem akarna a fejlesztésbe invesztálni, mindenki csak a jelenlegi (szerintem alkalmatlan) technológia határait próbálja feszegetni. Írhatnak amit akarnak a brossúrákra ezek még mindig csak erősen korlátozottan használható méregdrága játékszerek, egy szűk rétegen kívül a mindennapi használatra alkalmatlanok.

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    Hihihihi 700+ km hatótáv 😀 😀 😀 nem egyhamar fognak ezek egy töltéssel a való életben is elmenni ennyit … persze ráírni lehet meg hazudozni össze vissza elvégre úgy sem kéri senki számon … lásd BMW 530 e performance 1.9 L/100km es adatát :DDDDD . Jó lenne már ha az Unióban lenne egy olyan hatóság ami ténylegesen kötelezi agyártókat arra hogy amit hazudoznak azt tartsák is be vagy fizessenek kártérítést ha az általuk gyártott termék közelében sincs az ígérteknek … Elvégre az a vásárló tudatos és tartós megtévesztése ami a Btk szerint is csalásnak minősül …

    Igen szerintem is pont kell egy 3 másodperces gyorsulás … főleg úgy hogy az elkövetkezendő jó 20-30 évben azért még lesznek jóval lassabb járművek is az utakon … Még emlékszek régről egy Vw reklámra ami így szólt … Kovács bácsi 20 évesen megvette élete első Golfját ” Golf 1 és persze Németországban mert nálunk nem igazán lehetett megvenni 20 évesen egy új golfot akkoriban sem ” A reklám vége persze az volt hogy Kovács bácsi végigjárta a Golf1-2-3-4 szériát és persze annyira megelégedett vele ” számomra érthetetlen okokból kifolyólag ” hogy vett nyugdíjas korára egy Golf5 öst … Itt meg lehetne egy olyan reklám hogy her Smith megvett élete első Faraday Future át egy rajz alapján …várt rá jó 2 évet mire beleülhetett … her Smith-t most az intenzíven ápolják mert eddig Tdi Golfhoz szokott .. az új elektromos 2 tonnás gokartja viszont akkorát gyorsult 0-100 ra hogy elhagyta a kaszniját menet közben …

    De a Tesla is kiadhatna egy frappáns kis reklámot … Unalmas az élete ? Egy kis kalandra vágyik a szürke hétköznapok után ? Vagy csak elmenekülne az asszony elől ? Vegyen önvezető TESLA-t a 17 colos monitoron applikációban kiválaszhatja hogy egy kamion plató fejezze le vagy frontálisan szeretne egy fának csapódni … Zárójelbe persze írják oda a gyorsulási adatait 2,8 sec/100km/h .

    Mert hát ugye a gyorsulás az egy átlag felhasználónak fontos … elvégre nem mindegy hogy városban ki rajtol el 50km/h ig a rendőrlámpától … és még véletlenül se az a fontos hogy 15 perc alatt lehessen feltölteni az aksit és ne 2 óra alatt . Vagy hogy az önvezető funkció bekapcsolása az ne érjen fel egy szabályos kivégzési paranccsal …

  • 2017.10.27. at 23:18
    Permalink

    nagyon fontos, hogy egy EV 3 sec alatt 100-on legyen…tényleg, főleg télen jeges úton. kissé olybá tűnik nekem, hogy ezzel akarják elterelni a figyelmet arról, hogy 5 méteres monstrumokat kell gyártani egy közepes hatótávú, rengeteg ideig töltődő autóhoz.
    „hosszútávra” ugye csak ritkán jó (700km+ -haha hosszútáv…) mert ha szétgyorstöltőzöd az akksit, azzal megint nem sokat használsz a környezetnek.

    a legfontosabb az akksik amortizációja és az újrafelhasználása lenne és a hatótávja. ezeket kellene erőltetni, nem a bohóckodást, jopófa na, de azért lennének fontosabb dolgok is.

    egyébként miért úgy néz ki mint egy megane kombi oldalról? valaki az ilyen kombira indul be tényleg? :D:D:D:D legalább akkor valami SUV-t csináltak volna már, ha kisebb helyen nem tudják megoldani ezt a kapacitást.

Vélemény, hozzászólás?