Mindent az új Lexus GS350-ről
Bemutatták az új Lexus limuzint
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hosszas várakozás és sok hangulatkeltés után végre itt az új Lexus GS350 luxuslimuzin.
Vadonatúj futómű, tágasabb beltér és 3,5 literes V6-os benzinmotor az autó fő jellemzői. A 306 lóerő és 375 Newtonméternyi nyomaték hatfokozatú, szekvenciális kapcsolású automata váltón át jut a hátsó kerekekre, de kapható a hajtóerőt elöl-hátul 50:50, illetve 30:70 arányban osztani képes összkerék-hajtás is opcionálisan, amiből furcsa módon módon kispórolták a hátsó differenciálművet.
Az autó tengelytávja 2850 mm, a felfüggesztés lengőkarjait elöl-hátul alumíniumból készítették, és a keményebb szilentblokkok alkalmazásán kívül is átdolgozták a hátsó multilink futóművet. Megnövelték a féktárcsákat, alapesetben 17 colos, opcionálisan 18 illetve 19 colos felniket kínálnak az autóhoz. Bár az autó méretei alig változtak, közel 40 kg-ot sikerült lefaragni a GS tömegéből. Az utastérben egyértelműen a sofőr kerül középpontba, legalábbis a kezelőszervek tekintetében: ő irányítja az új S-Flow elnevezésű adaptív klímát, amely képes megállapítani, hányan és hol ülnek az autóban, és ennek megfelelően irányítja a friss levegő bejuttatását. Kényelmes ülések, fa és bőrbetétek gondoskodnak a komfortról.
Természetesen nem maradhattak ki a modern kommunikációs vívmányok, a Lexus Enform rendszer legújabb változata beépített keresővel, Facebook-alkalmazással, rádióval és egyéb funkciókkal biztosítja, hogy út közben se veszítsük el online kapcsolatainkat, az igazi hifiőrültek pedig 17 hangszórós, 835 watt összteljesítményű Mark Levinson multimédia rendszerrel is megrendelhetik a GS350-t.