Minden idők legerősebb 911 Turbo S sorozata készül
500 darab készül a 27 lóerővel erősebb 911 Turbo S-ből
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Porsche Exclusive, mostantól Porsche Exclusive Manufaktur. A döbbenetes változást néhány aranyszínű Porsche 911 Turbo S-sel ünnepli a gyár.
Aranyba borult, az alapmodellnél erősebb limitált szériát mutatott be a Porsche. Ez a 911 Turbo S Exclusive Series, ami a Porsche Exclusive centerének átnevezését hivatott ünnepelni. Az új név nem más, mint Porsche Exclusive Manufaktur. Váó! Nem tűnik nagy változásnak, a német prémium árkának viszont úgy látszik sokat jelent, ha egy 500 darabos egyedi 911 szériát szánnak az eseménynek. Az új név természetesen az arany fényezésű szupersportautókon is feltűnik majd, továbbá karbon versenycsíkok különböztetik meg őket a hagyományos társaktól. A fekete snassz, így inkább a puritán szénszál sötétjét használták kontrasztszínnek, amit az új 20 colos versenyfelnik, a szoknya és a légbeömlők is megkaptak. Szárnyát a Turbo Aerokit csomagból választották.
A beltér szintén egyedi, számozott plakett van, uralkodó anyag az alcantara és a perforált bőr, ahogy megszokhattuk. Természetesen a karbon is beszivárgott az utasok elé, ahogy a külső arany színe is az elektromosan állítható sportüléseken és a varrásokon. Motorterében egy, a hagyományosnál 27 lóerővel erősebb 3,8 literes, hathengeres, biturbó boxermotor dolgozik, ami így már 607 lóerős. A megállásról kerámia fékrendszer, a vezethetőségről összkerékkormányzás gondoskodik, a Sport Chrono csomagról nem is beszélve.
Na, ilyen soha nem lesz a Porsche feketelistásainak garázsában, de más is siethet, aki le akar csapni egy arany turbósra, hiszen mindössze 500 darab készül. Ha ettől valaki jobban megkívánná, jár az autóhoz passzoló Porsche Design karóra és egy teljes poggyász- és táskaszett. Egy ilyen autóba a bepakolás is legyen stílusos, nem igaz?
Gondolom azért ennyi és ilyen táskát adnak hozzá, mert több és nagyobb úgysem fér a csomagtartóba.
Már a gyengébb turbó is brutálisan ment, nem tudom az a 28 ló mennyit tett hozzá. Viszont egész más azt mondani, hogy több mint 600 lovas autóm van, mint azt, hogy 580. 🙂