Minden benzinmotoros Ford Mondeo hibrid lesz Európában

Ha új, benzines Mondeóra fáj a fogad, csak hibridet fogsz találni

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb válaszlépés a szigorodó normákra a Fordtól. Szimpla benzinmotor nem marad a Mondeók orrában.

Búcsúznak a sima benzinmotoros Mondeók Európától, ugyanis a Ford bejelentette, hogy csak és kizárólag hibrid hajtáslánccal forgalmazott modellekben találkozhatunk majd benzinmotorral. A számok alapján nem volt nehéz meghozni a döntést, ugyanis az év első 7 hónapjában 25 százalékkal emelkedtek a hibrid modellek eladásai a Mondeo palettán 2019-hez képest. A villamosított Mondeo kimondottan kedvelt Olaszországban és az Egyesült Királyságban, ahol a vásárlók 75 százaléka választotta a hibrid verziót.
Ebben kétliteres, Atkinson-ciklusú benzinmotor dolgozik együtt a villanymotorral, amit 1,4 kilowattórás akksi lát el energiával. Az öntöltő hibrid rendszerteljesítménye 187 lóerő, a Ford szóvivője szerint ez a hajtáslánc azok számára ideális, akik 20 ezer kilométernél nem autóznak többet évente. Ugyanakkor a többet utazók számára megmaradnak a dízelek. A kétliteres EcoBlue kétféle teljesítményszinttel, 120 és 150 lóerővel marad a kínálatban, limuzinként és kombiként egyaránt. Szintén maradnak a már jól ismert felszereltségi szintek is, a Titanium, az ST-Line és a Vignale is.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Minden benzinmotoros Ford Mondeo hibrid lesz Európában

  • 2020.10.24. at 20:52
    Permalink

    „a vásárlók 75 százaléka választotta a hibrid verziót. ”

    Akkor összesen 4 Mondeót már biztosan eladtak idén. További palimadarak jelentkezését várják a legközelebbi Ford márkakereskedésben.

    „a Ford szóvivője szerint ez a hajtáslánc azok számára ideális, akik 20 ezer kilométernél nem autóznak többet évente”

    Magyarán ha jövőre is marad a home office és nem megyünk sehova akkor sokkal jobb, ha egy hibrid gyűjti a port, mint egy diesel, világos.

  • 2020.10.25. at 00:35
    Permalink

    „Ford szóvivője szerint ez a hajtáslánc azok számára ideális, akik 20 ezer kilométernél nem autóznak többet évente.”
    persze, hogy ezt mondta, mert el kell adnia a palimadaraknak a dízelt is 😛
    187 lóerős Toyota alapú, relatív tartós hibrid hajtáslánc a maga 6-6,5-ös fogyasztása helyett (igen, autópályán sem több) miért alternatíva egy dízel, ami hasonló teljesítménynél alig fogyaszt kevesebbet, ellenben egy bűzös betegágy.

Vélemény, hozzászólás?