Középen, fehér felsőben Louis van Gaal vezetőedző, jobbra pedig az autója, egy A8 4.2 TDI V8. A bal oldali RS5 több Bayern játékost is levett a lábáról
Thomas Müller az RS5 volánja mögött
Folytatva a fenti gondolatot, ez a kapcsolat az autógyár, valamint a német bajnoki rekordernek számító labdarúgó klub között sokkal korábban kezdődött, mint az utóbbi években látható, „beszólogató” reklámhadjárat az Audi és a BMW között; és azt sem szabad elfelejteni, hogy kívülállóként nem tudhatjuk, a cégek hirdetési stratégiája milyen területekre összpontosul. Az Audi immáron 8 éve áll szoros kapcsolatban az FC Bayern Münchennel, és úgy tűnik, mindkét fél számára gyümölcsöző a házasság. A napokban Rupert Stadler, a négykarikás márka első embere baráti hangulatú találkozót szervezett, amelynek keretében 3000 drukker, illetve Audi munkatárs találkozhatott a labdazsonglőrökkel, és itt hozták nyilvánosságra a hírt, miszerint az autógyár a 2010/2011-es szezonban is támogatja a Bundesliga 1-ben résztvevő csapatot. Ennek a szponzori támogatásnak az egyik legkellemesebb velejárója, hogy a Bayern játékosai és klubvezetői a legújabb Audi típusokat használhatják.
Akár így is parkolhat egymás mellett Rummenigge, van Gaal, van Bommel és Robben - mind a négyen A8-ast választottak maguknak
A klub igazgatótanácsának elnöke, a 22-szeres német bajnok Karl-Heinz Rummenigge úgy nyilatkozott, hogy mind az Audi termékei, mind az FC Bayern München edzői és játékosai vonatkozásában helytállóak a hagyományra, az innovációra, a kiváló technikára, valamint a legmagasabb fokú sportosságra utaló jelzők, és voltaképpen, amíg ezek a közös nevezők megvannak, addig fennállhat ez a remek páros. Herr Rummenigge mindig tudta, hogy mit szeretne elérni a pályán, és a határozottsága most is segített dönteni: a klubnál betöltött pozíciójához mérten választotta ki elegáns szolgálati járművét, amely egy Havanna metálfényezésű új A8-as.
Louis van Gaal a fotósnak pózol. Szerény választás, David Abala beérte az ötajtós A3 Sportback típussal. A kapus Kraft és a középpályás Kroos lecsapott az RS5-re
Amikor ez a fotó készült, még titkos projket alatt futott az Audi A1. A vezetőülésben Bastian Schweinsteiger, mellette Philipp Lahm
Az Audi zászlóshajója nem csak Rummenigge tetszését nyerte el. A Bayern vezetőedzője, Louis van Gaal ugyancsak A8-ast hajt, méghozzá egy homokszínű, V8-as 4.2 TDI-t, de ugyanerre a modellre szavazott a középpályás csapatkapitány Mark van Bommel, és a Real Madridot megjárt holland világsztár, Arjen Robben is. Persze, fiatalság, bolondság, a müncheni ifik nem ragaszkodtak mereven a sportos, de jellegét tekintve mégis konzervatív limuzinhoz. A 18 éves középpályás, David Abala az A3 Sportback képében talált rá az igazira, míg Toni Kroos és a kapus Thomas Kraft a jó erőben lévő RS5 iránt lobbant szerelemre. Talán a védő Philipp Lahm volt az egyetlen, aki nem izgult különösebben, hiszen ő már korábban „összejött” a prémium A1 minivel, azonban úgy hírlik - a minél jobb reklámlehetőség érdekében -, alkalmasint Arjen Robben is átül majd a vonzó kisautóba. Amíg Lahm sorsa nem rendeződik, addig egy 580 lóerős RS6 limuzinnal vigasztalódhat, akárcsak Franck Ribéry, aki kombi Avant karosszériával választotta ugyanezt a bivalyerős Audi modellt.