Az SCG 003 összeszereléséhez akár szerelőt is biztosít majd a forgalmazó
A 2015-ös Genfi Autószalonon debütált az SCG 003, amelyre kit carként, tehát házilag összeszerelhető autóként néhol nem vonatkoznak olyan szigorú szabályok, mint a gyárból készen kiguruló társaira. Kicsit fura spórolásnak tűnhet ez egy olyan járműtől, amit várhatóan 1,3 millió dollárért - vagyis bő 356 millió forintért - dobnak piacra. Így viszont például nem kell légzsákok beépítésével és töréstesztekkel bíbelődniük a fejlesztőknek, hogy az USA államaiban is piacra dobhassa.
A károsanyag-kibocsátási előírásoknak azért a biztonság terén engedékenyebb USA-államokban is meg kell felelnie az SCG 003-nak
A cél egy olyan teljes értékű versenyautó megvalósítása volt, amely akár a 24 órás versenyeken is indulhat, majd egy kerékcsere után haza lehet vele kocsikázni. Na jó, 24 óra versenyzés után egy motorcsere is szükséges. Az autót megálmodó Jim Glickenhaus - aki több Ferrarit is birtokol - szerint egy ilyen megmérettetésen legfeljebb 1 órát bírnának az utcai versenyautók, például egy LaFerrari. Az összeszerelős sportkocsi hajtását 4,4 literes V8-asra bízták, amely két turbófeltöltővel 800 lóerőt és ugyanennyi newtonméter nyomatékot mozgósít. Ezzel a hátsó kerekeknek kell megbirkózniuk, méghozzá egy ugyanolyan hétfokozatú szekvenciális versenyváltó közvetítésével, amilyen például a Koenigsegg modelljeiben is dolgozik. Ha legalább 10 vevőt sikerül találni az autóra, akkor tartható az 1,3 millió dolláros vételár, de haszon úgy sem származik még az üzletből.