Miért kell Alonsónak Ferrariból Fiat 500-ba ülnie?

Fiat 500 TwinAir, az új olasz stílus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ferrari spanyol Formula-1-es világbajnoka, Fernando Alonso reklámozza majd a motorjelzés után önálló tartalmat jelentő TwinAir kivitelt a Fiat 500-as kínálatában.


Új modellt vezet be a Fiat az 500-as kínálatán belül: az eddig motorjelzésre használt TwinAir önálló felszereltségként is megjelenik. Egyelőre csak a kéthengeres, benzines turbómotor 85 lóerős kivitele lesz párosítható a kívül-belül egyedi megjelenéssel, de a karosszériában nincs megkötés, a normál 500-as mellett a nyitható tetős 500C is választható TwinAir csomagban. A menetteljesítmények a korábbiakhoz képest változatlanok (0-100 km/h: 11,0 s, végsebesség 173 km/h), így az élvezetés vezetés, vagy marketingesen a Fun to drive érzés vevők felé szuggerálása, erősítése javarészt Fernando Alonsóra, a Ferrari kétszeres Formula-1 világbajnok pilótájára marad, aki majd reklámozza a dögös kisautót – mert az 500 TwinAir bizony igencsak mutatós járgány!

A külsőségeket tekintve az olaszok szokás szerint azt tették, amihez igazán értenek: apró módosításokkal önálló karakterrel ruházták fel az 500-ast – nincsenek nagy trükkök, de mások valamiért ezt nem képesek ilyen jól összehozni. A kilincsek, az első embléma fémbajusza, valamint a hátsó rendszám feletti elem selymes, szatén felületű bevonatot kapott, a kipufogóvég krómozott, fekete Total Black színben pompáznak a könnyűfém felnik, továbbá a hátsó légterelő is. Opcióként fényes zongora feketére dukkóztatható a tető, de csak a normál 500-asnál, hiszen az 500C mozgatható elemmel rendelkezik. Belül bőr-szövet kárpitozással készült sportülések várják az utasokat, és a műszerfalon is megjelenik a selymes, matt fényű burkolat.

A felszereltséget tekintve TwinAir és TwinAir Plus közül lehet választani. Előbbi csomagban benne foglaltatnak a fentebb említett külsőségek (a felni 15 colos méretű), továbbá 7 légzsák, ABS és EBD, start-stop rendszer a motorhoz, MP3-as CD lemezjátszó, elektromosan állítható és fűthető tükrök, valamint távirányítós központi zár. A TwinAir Plus többletként 16 colos felnit, manuális légkondicionálót, Blue&Me rendszert, bőrkormányt, ködfényszórót, ESP menetstabilizálót (plusz ASR/MSR), vészfékasszisztenst, és emelkedőn való elindulás segítőt ad. A két változat közül a szerényebben felszerelt Fiat 500 TwinAir ára Olaszországban 12 900 EUR, azaz kb. 3,4 millió forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Miért kell Alonsónak Ferrariból Fiat 500-ba ülnie?

Vélemény, hozzászólás?