A kupé csodás formáját megőrizték az LC kabrió változatán is
Bátran és hivatalosan is kijelethetjük, hogy már nem csak a világ legszebb túrakupéját, de a legcsodásabb túrakabrióját is a Lexus árulja. A japán prémiummárka végre elkészült az LC nyitható tetős változatával, és bár jelentősen még a tanulmányautótól sem tér el, örömmel fogadjuk az újdonságot. A kupé csodás vonalait igyekeztek megőrizni mind nyitott, mind zárt tetővel, ami többé kevésbé sikerült is. Zárt tetővel is harmonikusak a vonalai, nyitva pedig egy egészen új formát mutat, miután a hátsó üléssort bele sem tervezték, az LC kabrió tehát csakis kétüléses.
Míg a kupé 2+2-es, addig a kabrió csupán kétüléses, ennyi éppen elég is
Ez a színösszeállítás az induló széria különlegessége
A formavilág gyönyörű, akárcsak a belső letisztultsága. Itt egyetlen újítást érdemes keresni, ez a középkonzolon, a multimédia kezelőszerve mögött elhelyezett kis fedél, ez alatt találjuk a tető nyitásához szükséges kapcsolókat elrejtve. A Lexus okos fűtési rendszert is kidolgozott az LC kabrióhóz, amint kinyitjuk a tetőt és kint hűvösebb a levegő, mint az utastérben, azonnal aktiválja az ülésfűtést, a nyakfűtést, a kormányfűtést és a légbefúvást is magasabb hőmérsékletre veszi.
Jól mutat zárt tetővel is, szürke, vagy fekete lehet a szövet, ez a kék az első különkiadás
Az LC kabrió pompás formáját 10 féle fényezéssel dobhatjuk fel, valamint szürke, vagy fekete tetővel kérhetjük. A fotókon látható autó a bemutató széria darabja, ennek egyedi kék fényezéséhez kék szövet tetőt és javarészt fehér utasteret párosítottak. Ahogy a kupénál, úgy a kabriónál is több ilyen egyedi szériára is számíthatunk, így az két alap tetőszín mellett számos további összeállítást és színkombinációt is várhatunk. Az LC, és ezáltal a kabrió különleges bája, hogy a V6-os hibrid mellett klasszikus, szívó V8-as motorral is elérhető, fantasztikusan hangolt sportkipufogó rendszerrel. Ezzel az LC 500 kabrió egyben fantasztikusan látványos műremek és klasszikus izomautó is, miután a 477 lóerős V8-as beindul és megszólal, szem nem marad szárazon.
Az 5,0 literes szívó V8-as nyersessége és az LC szépsége varázslatos élménnyé olvad össze