Nem tudni, hogy mikor lehet belőle szériaautó, de a Frankfurti Autószalonon kiállított LF-NX által a Lexus egyszerre mutatja azt, hogy az RX-nél kompaktabb méretű, de így sem kicsiny crossovert hozhat, illetve, hogy formából is tud merészet alkotni
Hossza 4,64, tengelytávja 2,7 méter, hajtáslánca hibrid: 2,5 literes Atkinson ciklusú benzinest és villanymotort társít, teljesítményadatok egyelőre nincsenek
LED-es fényszóróival és a minden eddigi Lexusénál nagyobb hűtőmaszkjával csúcsra viszi a már ismert L-finesse formanyelvet
Utastere fekete és narancsszínű bőrrel burkolt, műszerfala érintésérzékeny paddal és elektrosztatikus érzékelős kapcsolókkal szerelt
Hátul is szeparált üléses a kardántengelyt aligha ismerő, összkerékhajtást minden bizonnyal a Lexustól már ismerten, villanymotorral adó LF-NX
Miként a műszerfal kapcsolói, az ajtókilincsek is érintésérzékenyek, igaz, ezekhez a demonstrátorok szerint csakis cérnakesztyűben szabad nyúlni
Látható kipufogóvég? Az nincs, egyedi lökhárítóbetét, s a fél hátfalon áthúzódó lámpaidom említhető viszont