Mercedest percenként 99 forintért? Mutatjuk a MOL Limo új autóit
50 új autóval bővíti flottáját a MOL Limo, melyekkel új kategóriát is bevezet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hazai Mercedesszel kötött megállapodást a januárban elstartolt MOL Limo. A vártakkal ellentétben nem elektromos smartokkal, hanem A-osztályokkal bővítették a flottát.
Januárban startolt hazánkban a MOL Limo autómegosztó szolgáltatás, mely rendkívül népszerű is lett, szinte azonnal. Ma több mint 35 ezer felhasználó igényeit elégítik ki a kis benzines és elektromos Volkswagen up!-ok, ám akinek eddig derogált a kisautó, azoknak mostantól olyan autót is kínál a MOL Limo, amire már nehéz nemet mondani. Egy ideje tudni lehetett, hogy a Mercedesszel üzletelnek, ám az up!-ból kiindulva joggal várhattuk, hogy városi közlekedésre leginkább az elektromos verzióban is létező, s ma a legolcsóbb ötajtós villanyosnak számító smart forfour lehet a befutó, ám nem így lett.
A felhasználók igényeire szabták a bővítést, ők pedig nagyobb, kényelmesebb és minőségibb autót várnak a pénzükért, amit mostantól meg is kapnak. A részben hazai gyártású, de teljes egészében kecskeméti összeszerelésű Mercedes-Benz A-osztályokkal bővül a MOL Limo flottája, egész pontosan 50 példánnyal, így a 100 elektromos és 300 benzines Volkswagen e-up! és up! modellekkel együtt mostantól 450 autós flottával rendelkeznek. Az új autók mindegyike a már általunk is tesztelt A 200-as modell[/url], 163 lóerős turbós benzinmotorral és hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval, valamint temérdek vezetéstámogató rendszerrel felszerelve.
Az új autókhoz új díjszabás is tartozik, a rendszeres, havidíjas felhasználók 99 forint/perc költségért vehetik igénybe, az alkalmi felhasználók pedig 111 forintért. A MOL Limo flottáján túl a szolgáltatási terület is bővült 70km2-re. Jövőbeli terveik között további flottabővítés szerepel, melynek egyik irányvonala, hogy növeljék az elektromos autók arányát, valamint 2020-ra már Budapest közigazgatási határáig húznák ki a szolgáltatás területét. Különös, hogy a belvárosi autómegosztó szolgáltatás ellenére épp benzinmotoros autókkal bővítenek, ugyanakkor az is érthető, hogy ezzel a felhasználók a lehető legtöbbet kapják a pénzükért, már ami a kényelmet, a biztonságot, a minőséget és a megjelenést illeti.
Zseniális üzlet – 99 Ft-ért nagyjából 3-400 métert lehet velük haladni a belvárosban egy perc alatt, ha az autóval felhajtanak a Hungáriára, talán összejöhet vele 5-600 méter is, de mondjuk ha dugóba kerül valaki (ami Budapesten nem ritka), akkor nézheti, ahogy 100 méterenként pörög a taxióra, s könnyen összejön a többezer forintos díj egy néhány kilométeres kocsikázásért. Nem véletlenül nem lehet mondjuk MOL töltőállomásokon leadni a kocsikat – pedig egy Miskolc – Budapest vagy Győr – Budapest útnak még lenne is értelme ilyen díjszabással.
Elmennek a jó édes anyukájukba.! A benzinkúton a SHOP-kutasok meg 120 ezer ft keresnek 12 órás váltott műszakba. Ezért NEM lehet itt európai béreket osztogatni.!!!! Olcsóbb NEM felel meg nekik.???? Ezért kell 400 ft feletti benzint fizetni………….
Az egész „móka” ,saját szórakoztatásukra ment ki.. A „Tűzhöz” közel állók furikáznak majd vele……Sajnos, ez országos probléma….