Mercedest percenként 99 forintért? Mutatjuk a MOL Limo új autóit

50 új autóval bővíti flottáját a MOL Limo, melyekkel új kategóriát is bevezet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A hazai Mercedesszel kötött megállapodást a januárban elstartolt MOL Limo. A vártakkal ellentétben nem elektromos smartokkal, hanem A-osztályokkal bővítették a flottát.


Januárban startolt hazánkban a MOL Limo autómegosztó szolgáltatás, mely rendkívül népszerű is lett, szinte azonnal. Ma több mint 35 ezer felhasználó igényeit elégítik ki a kis benzines és elektromos Volkswagen up!-ok, ám akinek eddig derogált a kisautó, azoknak mostantól olyan autót is kínál a MOL Limo, amire már nehéz nemet mondani. Egy ideje tudni lehetett, hogy a Mercedesszel üzletelnek, ám az up!-ból kiindulva joggal várhattuk, hogy városi közlekedésre leginkább az elektromos verzióban is létező, s ma a legolcsóbb ötajtós villanyosnak számító smart forfour lehet a befutó, ám nem így lett.
Hirdetés

A felhasználók igényeire szabták a bővítést, ők pedig nagyobb, kényelmesebb és minőségibb autót várnak a pénzükért, amit mostantól meg is kapnak. A részben hazai gyártású, de teljes egészében kecskeméti összeszerelésű Mercedes-Benz A-osztályokkal bővül a MOL Limo flottája, egész pontosan 50 példánnyal, így a 100 elektromos és 300 benzines Volkswagen e-up! és up! modellekkel együtt mostantól 450 autós flottával rendelkeznek. Az új autók mindegyike a már általunk is tesztelt A 200-as modell[/url], 163 lóerős turbós benzinmotorral és hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval, valamint temérdek vezetéstámogató rendszerrel felszerelve.
Az új autókhoz új díjszabás is tartozik, a rendszeres, havidíjas felhasználók 99 forint/perc költségért vehetik igénybe, az alkalmi felhasználók pedig 111 forintért. A MOL Limo flottáján túl a szolgáltatási terület is bővült 70km2-re. Jövőbeli terveik között további flottabővítés szerepel, melynek egyik irányvonala, hogy növeljék az elektromos autók arányát, valamint 2020-ra már Budapest közigazgatási határáig húznák ki a szolgáltatás területét. Különös, hogy a belvárosi autómegosztó szolgáltatás ellenére épp benzinmotoros autókkal bővítenek, ugyanakkor az is érthető, hogy ezzel a felhasználók a lehető legtöbbet kapják a pénzükért, már ami a kényelmet, a biztonságot, a minőséget és a megjelenést illeti.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.09.25. at 15:24
    Permalink

    Zseniális üzlet – 99 Ft-ért nagyjából 3-400 métert lehet velük haladni a belvárosban egy perc alatt, ha az autóval felhajtanak a Hungáriára, talán összejöhet vele 5-600 méter is, de mondjuk ha dugóba kerül valaki (ami Budapesten nem ritka), akkor nézheti, ahogy 100 méterenként pörög a taxióra, s könnyen összejön a többezer forintos díj egy néhány kilométeres kocsikázásért. Nem véletlenül nem lehet mondjuk MOL töltőállomásokon leadni a kocsikat – pedig egy Miskolc – Budapest vagy Győr – Budapest útnak még lenne is értelme ilyen díjszabással.

  • 2018.10.04. at 16:15
    Permalink

    Elmennek a jó édes anyukájukba.! A benzinkúton a SHOP-kutasok meg 120 ezer ft keresnek 12 órás váltott műszakba. Ezért NEM lehet itt európai béreket osztogatni.!!!! Olcsóbb NEM felel meg nekik.???? Ezért kell 400 ft feletti benzint fizetni………….

  • 2018.10.04. at 22:04
    Permalink

    Az egész “móka” ,saját szórakoztatásukra ment ki.. A “Tűzhöz” közel állók furikáznak majd vele……Sajnos, ez országos probléma….

Vélemény, hozzászólás?