Három kis vasgyúró feszült egymásnak
A Hyundai i20 N az új a klubban, de a többiekhez nagyon hasonló teljesítménnyel lépett színre. Négyhengeres, turbós 1,6 literes motorja 204 lóerőt tud, ami csak egy picivel több a Ford Fiesta ST háromhengeres, 1,5 literes turbómotorjának 200 lóerejénél és a VW Polo GTI szintén 200 lóerejénél, ami viszont kétliteres, turbós négyhengeres benzinmotorból jön. Vajon mire elég mindez a Hyundai ellen? Érdemes még tudni, hogy a VW Polo a legnehezebb a három gép közül, és csak neki van automata váltója, ami mondjuk ugyanúgy 6 fokozatú, mint a másik két autó manuálisa.
Egyedül a Polóban nincs részlegesen önzáró differenciálmű
A carwow csapata nem a legideálisabb körülmények között faggatta a kis sportautókat, hiszen a szokásos reptéri kifutópályán most eső, vagyis nedves burkolat fogadta őket. Természetesen többször is nekifutottak a negyed mérföldnek, álló és gördülő rajtokkal, rengeteg félreváltással és elrontott rajttal, ami jól mutatja, hogy van még kihívás a kis sportautók terelgetésében. Nézzétek meg a videót, hogy kiderüljön a győztes kiléte!