Melyik autó bírja legjobban a kátyúkat?

Kátyúkárok elemzése szerint a Hondák futóműve a legmasszívabb

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy angol felmérés szerint a hondásoknak kell legkevésbé kátyúkárra számítaniuk. Vagy épp ők a legóvatosabbak?

Egy angol felmérés szerint átlagosan 309 angol font, azaz mintegy 115 ezer forint egy átlagos kátyúkár, melyre a felmérés szerint legkisebb eséllyel a hondásoknak, míg leginkább a Chrysler tulajdonosoknak kell számítaniuk.
Míg az angol hondásoknak mindössze 1,4 százaléka ment szervizbe kátyúkár miatt autójával, a Chrysler-t birtoklók 12,2 százaléka kényszerült műhelybe ugyanezen okból. Ez egyfelől jelentheti azt is, hogy a Hondák ennyivel masszívabbak, ellenállóbbak, de akár azt is, hogy a hondások ennyivel óvatosabban vezetnek és kerülik a kátyúkat. Utóbbi a sportos küldetésű márkánál esélyesnek is tartható, de a toplistán második Toyota, illetve a harmadik Hyundai alapján feltételezhető: lehetséges, hogy a távol-keletiek valóban az átlagosnál erősebb futómű-alkatrészeket építenek autóikba, ugyanis esetükben a kátyúkárok esélye alacsonyabb az átlagosnál.
Hirdetés
A felmérés szerint a prémiumgyártók legalább olyan sérülékenyek, mint az összes többi, bár peres, alacsony oldalfalú abroncsaik miatt talán még sebezhetőbbek is.
A kátyúkároknak leginkább ellenálló márkák
  1. Honda
  2. Toyota
  3. Hyundai
  4. Nissan
  5. Kia
  6. Mitsubishi
  7. Mini
  8. Suzuki
  9. Ford
  10. Mazda


A kátyúkárra leginkább esélyes márkák
  1. Chrysler
  2. smart
  3. Mercedes-Benz
  4. Land Rover
  5. Jaguar
  6. Saab
  7. Fiat
  8. BMW
  9. SEAT
  10. Opel/Vauxhall

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

9 thoughts on “Melyik autó bírja legjobban a kátyúkat?

  • 2017.10.31. at 06:14
    Permalink

    Szerintem érthető volt mire próbálok rávilágítani, főleg mert a végén össze is foglaltam, azaz nem értékelhető a cikk ilyen formában. Nincs mellé sem menetteljesítmény, sem az bizonyítva, hogy a Hondában nem cseréltek futóművet szakszervizen kívül. Így az eredményt sem lehet értékelni!
    Ez tényleg mindentudó fröcsögés tőlem…
    Ja és csak, hogy ne én magyarázzak el neked mindent, gúglizd ki mi az irónai.

  • 2017.10.31. at 06:14
    Permalink

    Nem gondolom ezt, irónia volt nem magyarázom tovább. A cikk egyébként az angol piacról szólt, ahol gondolom nem mindenki épített e30-as bmw-t vezet mint én. Amit még írtam, hogy a cikk a statisztikára épülve mutatja be melyik márkát átlagosan milyen gyakran szervizelik futómű problémával. Most ha jobban belegondolsz, ez rohadtul nem azt jelenti melyik bírja a legjobban. De legyek én a buta, te meg nyilván légrugós terep civik-et veszel legközelebb. Olyan jó lenne ha szövegértést is kérnének a regisztrációnál…

  • 2017.10.31. at 06:14
    Permalink

    Vagy akár az is lehet, hogy a Honda előbb fossa össze magát, mintsem futómű cserére kéne vinni. Esetleg az feltűnhetne, hogy a 4 „legjobb” keleti és mocskos drága hozzá minden, ezért nem cserélik benne rendszeresen a kopó alkatrészeket, vagy nem szakszervizben, amíg a „legszarabbak” európai márkák és köztudottan jó minőségűek. Csak ugye, ezekhez nem mert hozzányúlni Józsibá a sufniban… Ez a cikk, gáz! Kb. nulla következtetést lehet levonni belőle, vagy annak jobb a futóműve amelyik kevesebbet megy?:) Köszi Honda!

  • 2017.10.31. at 06:14
    Permalink

    hát szilenteket kb 10000 km ként cserélni kell mert mindig tönkremennek pedig csak gyári alkatrészt veszek. ez egyébként szerintem nem az autók vagy az autósok hobája hanem sokkla inkább az úthálózat fejletlensége illetve karbantartásának hiánya. 8 hónapja bejelentettem a megfelelő szervnél hogy az utcánkban egy tankcsapdának is simán jól funkcionáló kátyú van. le se szarják ki se javítják. eredmény?? én és a szomszédok összefogtunk és bebetonoztuk eggyütt. itt tartunk ez magyarország. de azért fizessem be az ijen olyan adót amit lenyúlnak. bár hiába is tépem a számat a mentalitás nem fog változni. szerencse hogy legalbb a kertvárosi közösségek összetartanak és próbálják élhetőbbé tenni a környezetüket

Vélemény, hozzászólás?