Eddig több mint 35 millió példányt értékesítettek a Volkswagen Golfból
Az új Golf egyik nagy újdonsága, hogy utólag is felextrázható, de csak a később elérhető We Upgrade funkcióval. Ezzel visszamenőleg lehet aktiválni olyan funkciókat, mint az automatikus távolságtartó, a táblafelismerő, az automatikus távfénykapcsolás, az
utastéri hangulatvilágítás, a navigáció, az okostelefon-kapcsolódás, a vezeték nélküli iPhone applikációk, a wifi hotspot és az online hangvezérlés. Végérvényesen belépett tehát a digitális világba a típus.
Már itthon is rendelhető és megtekinthető a Volkswagen márkakereskedésekben
Az új Golf egyébként az első Volkswagen, amely alapból rendelkezik a Car2X kapcsolódás képességével. Az autó 800 méteres sugarú körben folyamatosan kommunikál az ugyanerre képes autókkal és az infrastruktúrával, ha pedig indokolt, akkor képi figyelmeztetést is küld a vezetőnek. Természetesen a vezető előtti is digitális kijelző kapott helyet 10 colos méretben, a középkonzolon pedig 8,25 colos, érintőképernyős kijelzőt helyeztek el.
A gesztus- és hangvezérlés továbbra is elérhető.
A motorpaletta igazán széles. Két háromhengeres benzinmotor nyitja a sort 90-110 lóerő teljesítménnyel, és két négyhengeres dízelmotor folytatja 115-150 lóerő teljesítménnyel, továbbá bizonyos piacokon egy 130 lovas földgázas (TGI) változat is elérhető. A TDI hajtásláncokban újdonság, hogy a Volkswagen két SCR-katalizátort alkalmaz a nitrogén-oxid kibocsátás jelentős, akár 80 százalékos csökkentésére. Természetesen a hibridekről sem feledkeztek meg a német mérnökök. Könnyű hibridből háromféle választható eTSI néven, 110, 130 és 150 lóerős változatokban, viszont a plug-in hibridek közül a gyengébbik, 150 lóerős modell nem elérhető Magyarországon, viszont a 245 lóerős GTE állítólag szerepel majd a listán.
Benzin és dízel hajtáslánc egyaránt szerepel a motorpalettán, továbbá a hibridek sem hiányoznak róla
Azonban a konfigurátorban jelenleg a 130 lóerős, 1.5 TSI a legolcsóbb lehetőség, ami Life felszereltséggel 7 589 430 forintról indul. Használtautó beszámítással és Porsche Bónusz akcióval viszont 6 889 430 forintra is csökkenthető ez az ár. Dízelt viszont csak DSG váltóval enged kiválasztani a konfigurátor, amellyel 9 225 660 forintról indul.
7 589 430 forintról indul az új Golf ára
Dízelt viszont csak DSG váltóval enged kiválasztani a konfigurátor, amellyel 9 225 660 forintról indul. Tiszta agyhalál!
25 ezer EURO egy Golfért…….Agyrém ! Az autó.főleg a belső, példaértékü, persze soha nem volt olcsó ! Az ár 2/3- ért már egy 40-50 ezret futott MERCEDES kapható !
Sikerült hozzá összerittyenteni egy szoftvert a „kiváló” német mérnököknek? Mert amikor csalni kellett, akkor nagyon buzgómócsingok voltak 😀
Az ára a vicc kategóriája.
Mondjuk ebben biztos benne van a „szárnyaló” magyar gazdaság eredménye is, de akkor is szánalmas.
Nem, ez külföldön is rohadt drága, a kategóriatársak mind 20.000 € körülről indulnak. Mondjuk még az is sok, ha azt nézi az ember, hogy néhány évvel ezelőtt még inkább 16.000 € volt az, kb. az előző generációs Golf is azon az árszinten nyithatott, az elmúlt 10 évben egy laza +50%-os infláció volt az újautó piacon.