Hibázott a gyár, rossz ragasztó miatt gyullad ki a 458-as
Ha sportosan vezetik a Ferrari 458-ast, az magas kipufogó-hőmérséklethez vezet, ez a nyáron tapasztalt magas környezeti hőmérséklettel együtt azt eredményezheti, hogy a hátsó kerékjáratoknál használt burkolatokat rögzítő ragasztó meglágyul, a hőpajzsok elmozdulnak a helyükről, védelem nélkül a ragasztó pedig füstölni kezd és akár meg is gyulladhat. Tehát nem csak a gyár a hibás, hanem azok a tulajdonosok is, akik arra használják az autót, amire azt kitalálták. Mindenesetre gálánsan viselkedik a cég, a gyártásban azonnali hatállyal módosították a kérdéses részt, az úton lévő autókat mind visszarendelik a szervizekbe, ahol biztonságosan rögzítik a hőpajzsokat. Azokat a Ferrari 458-asokat, amelyek ezen oknál fogva megsérültek vagy megsemmisültek, ingyen kijavítják illetve kicserélik. A cég szerint egyébként nincs elátkozva az autó, a médiát okolják azért, hogy nagyon felkapják a törött Ferrari 458-asokról szóló híreket. Talán ha az autóhoz ajándékba adnák a Pilota Ferrari képzést, kevesebb
ilyen hírt olvashatnánk.
Csak azokkal a 458-asokkal lehet baj, amelyeket sportosan vezetnek. Tehát minden egyes eladott példánnyal