A GT Line modellek fényszórói alapáron LED-esek
Elmaradhatatlan a méhsejtmintás hűtőrács egy sportos modellen, így a Stonic is megkapta a magáét, méghozzá az első lökhárító alsó részére, de a szélekre is jutott ál-légbeömlő. Látványos még a három különálló légbeömlő is a tigrisorr alatt, amely maga is egyedi borítást kapott, bár a képeken nagyon hasonlónak tűnik a hibrid Kia modelleken látotthoz. Mondjuk a Stonic GT Line is kapott egy 48 voltos lágy hibrid rendszert. A lökhárító mellett újak az integrált LED-es ködfények, illetve a külső visszapillantók házát is feketére fényezték. A hátsó rész legfeltűnőbb eleme a kettős kipufogóvég, illetve a diffúzort imitáló betét a lökhárítóban. A csomagtérfedélen pedig ott virít a GT Line felirat.
Kettős kipufogóvég is árulkodik a GT Line változatról
Mivel az eddig értékesített Stonicok kétharmada kéttónusú fényezéssel talált gazdára, a GT Line is elérhető így, piactól függően az alapmodellek vásárlói akár 15 féle tető- és karosszériaszín-kombinációjából választhatnak. A GT Line ezt a választékot megtartva még tovább fokozza a látványt, hiszen a kéttónusú modelleken az első lökhárító légbeömlői is a tető kontrasztos színét kapják. Végül a 17 colos könnyűfém felnik is alapáron járnak a GT Line modellekhez.
A legtöbben kéttónusú fényezéssel rendelik a Stonicot
Az utastérben szénszál hatású műszerfali burkolatok jelentek meg, újak az ülések, borításuk fekete szövet és szintetikus bőr kombinációja, fehér szegélyvarrásokkal és fehér tűzéssel. A perforált bőrrel bevont, GT Line logós kormányon is felbukkan a fehér cérna, a műszeregységben pedig új a 4,2 colos kijelző. Természetesen a GT Line-hoz is elérhetők a Kia legújabb infotainment és konnektivitási szolgáltatásai. A középkonzol 8 colos érintőképernyőjén az UVO Connect második generációja fut. Kiviteltől függetlenül az autóhoz akár egyszerre két okostelefon is csatlakoztatható, az egyik telefonként és médialejátszóként, a másik pedig csak médialejátszó üzemmódban. Az Apple CarPlay és az Android autó pedig vezeték nélkül is működik.
Sportkormányt kap a GT Line
Az egyliteres, háromhengeres, lágy hibrid benzinmotor 100 és 120 lóerős kivitelben is elérhető, mindkettőhöz jár az üzemmódválasztó, Eco, Sport és Normal állásokkal. Alapból az iMT manuális váltó jár, de a hétfokozatú duplakuplungos erőátvitel is rendelhető. Ám lágy hibridség nélkül is elérhető, az 1,0 literes T-GDi motor 100 lóerős változata, hatfokozatú kézi-, vagy hétsebességes duplakuplungos sebességváltóval. A Stonic GT Line gyártása októberben indul Koreában, míg európai értékesítés 2020 negyedik negyedévében kezdődik, és természetesen az új változatot is a Kia egyedi, 7 éves vagy 150 000 kilométeres garanciájával kínálják.
A lágy hibrid akksija a pótkerék helyére költözött