Amerikában a legnagyobb SUV kategóriába tartozik a Navigator, a nyújtott változat hossza 5,63 méter, az ehhez tartozó tengelytáv pedig 3,34 méter
A BMW X7-es konkurensének számító nagyméretű Navigator SUV már 1997 óta a Lincoln kínálatának része, most pedig a negyedik generáción végeztek simítások. Az alapáron 20 millió forintba kerülő SUV a márka egyik büszkesége, a vásárlók kétharmada másik márkától pártól át, illetve 90%-uk a legmagasabb felszereltségű Navigatort viszi haza. A 2020-as modellévű Lincoln Navigator alapfelszereltsége bővült, ezentúl a motorosan nyitható és zárható fellépőért, a hűthető/fűthető első ülésekért és a vezeték nélküli telefontöltésért sem kérnek felárat. A legnagyobb újdonságnak hála biztonságosabbá vált a legnagyobb Lincoln, ugyanis elérhető lett a Co-Pilot360, melybe többek között beletartozik az adaptív fényszóró, a holttérfigyelő, az ütközés előtti biztonsági rendszer, de a megújult Navigator a gyalogosokat is kiszúrja.
A beltérben sem történt érdemi változás, a modell alapára 20 millió forint, az USA-ban pont ennyi a BMW X7 alapára is
A mai trendeknek megfelelően ezentúl az okostelefon is funkcionálhat kulcsként, amivel nem csak az ajtókat és a csomagtartót lehet nyitni és zárni, de telefonról a motort is be lehet indítani. A kétféle hosszúsággal kérhető SUV (5,33 és 5,63 méter) műszaki téren nem hoz újdonságot, továbbra is a 3,5 literes EcoBoost erőforrás lesz az egyetlen opció, melyhez négykerék-hajtás és 10 fokozatú automatikus váltó jár. Mivel a jelenleg futó generáció bemutatása óta csupán két év telt el, így elképzelhető, hogy ez még nem a félidős frissítés, csupán az autó tudását aktualizálták, hogy lépést tarthassanak a konkurenciával.
Sok vevőt más márkától csábít a Navigátor, szinte mindenki csúcsfelszereltséggel kéri a modellt