Finomítottak kicsit az Opel emblémáján, ám aki jobban megnézte anno a GT Experimental tanulmányautót, már észrevehette, hogy változás közeleg. Azon az autón ugyanis már az új, úgynevezett Opel Next tipográfiával jelenítették meg a márka nevét és emblémáját. Illetve az új sárga árnyalat is felbukkant az A-oszlopán, ami az új vállalati arculat színe lett.
Az új megjelenést a VELOCITY McCANN ügynökséggel együtt fejlesztették ki, az „Opel Next“ tipográfia a Monotype műve
Sorozatgyártásban először az
új Mokkán és a Crossland típusokon látjuk majd jövőre. A változás lényegében abból áll, hogy keskenyebbek lettek a betűk és az embléma vonalait is vékonyabban rajzolták meg. „
Egy új korszak modern márkákat kíván. A modern márkáknak pedig világos dizájnra van szükségük. Új márkaelemeinkkel kifejezzük, hogy összetéveszthetetlenek, progresszívak, az újra és a jövőre nyitottak vagyunk“ – magyarázta a változásról Patrick Fourniol, a marketingigazgató. Az új embléma természetesen nem csak az autókon jelenik majd meg. A termékek mellett az értékesítésen keresztül a marketingig, illetve minden kommunikációs csatornán és felületen is csak az új emblémával és tipográfiával találkozunk hamarosan.