A 4x4 külseje szinte alig változik, a lényeg a beltérben van
Az egyszerűségéről és egész komoly terepezési képességéről ismert
Lada 4x4[/url] eddig is egy megbízható kis négyhengeres motorra és állandó összkerékhajtásra épült, ez nem is fog változni 2020-ban sem. Ami a külsőt illeti, a változások szinte észrevehetetlenek, az egyetlen említésre méltó módosítás, hogy az Urban felszereltségi szinten a ködlámpák az első lökhárítóba kerültek.
A beltérben sem kell nagy varázslatra számítani, de a módosított, növelt teljesítményű klímarendszer és az új légkondivezérlő várhatón javítja majd az utazási komfortot. Ami talán ennél is fontosabb, hogy új, a korábbiaknál kényelmesebb, ráadásul fűtést is kínáló ülések is érkeztek. Emellett már csak kedves ráadás az elektromos ablakemelő, a nagyobb méretű kesztyűtartó, a kardánboxba épített két pohártartó és az apróságoknak kialakított tároló.
Új a klímakonzol és az ülések is
A
Suzuki Jimny orosz rokonát továbbra is a megszokott 1,7 literes, 83 lóerős szívó benzinmotor mozgatja, ami 5 sebességes manuális váltón keresztül mind a négy keréken és kapcsolható felezőáttételen, zárható diffin keresztül hajt. A 0-100-as gyorsulás szédületes 17 másodperc, a végsebesség pedig 142 km/h, amivel már az autópályára is bátran ki lehet merészkedni.