Igyekeztek belesimítani a Polo Sedant is a jelenlegi modellkínálatba, lánykori nevén Skoda Rapidnak szólították a modellt
A Polo Sedan még a jelenleg használt MQB A0 platform előtti PQ25 jelű alapot használja, azonban a lehetőségekhez képest igyekeztek az új évtized elvárásaihoz igazítani a típust. Az orr nagyjából hasonlít a
Passat jelenlegi arcához, a nagyobb modellre hajazó lámpák itt is összeérnek a hűtőráccsal, az embléma fölött pedig egy vastagabb csík köti össze a világítótesteket, hátulra még kipufogókat imitáló dísz is jutott. A Polo Sedan alapáron kap LED fényszórókat, az infotainment rendszer pedig 6,5, illetve 8,25 col méretben elérhető, de 10,25 colos digitális műszerfal is kérhető, így a belsőről nem süt, hogy nyolc éves modellről van szó.
Az 550 literes csomagtartónak hála családi szolgálatra is bevethető, szedánnak nevezni erős túlzás
A 4,48 méter hosszú ötajtós motorpalettáján azért találni „régészeti leleteket”. Az Európai Uniónál lazább szabályozású Oroszországban még piacképes a négyhengeres szívó egyhatos, amely 90 vagy 110 lóerővel választható, az erősebb kivitel hatsebességes automataváltóval is kérhető. A turbós motorra vágyóknak 1,4 TSI erőforrást tud ajánlani a Volkswagen, a hétsebességes DSG-vel szerelt blokk 125 lóerő leadására képes.
Le sem tagadhatná a Skoda Rapid géneket, az orosz piacon még jó pár évig fog szolgálni az Európából már kifutott technika
A 550 literes csomagtartónak hála családi autónak sem alkalmatlan az ötajtós Polo, a régi technika pedig az árra is jó hatással lehet (bár azt még nem árulták el), viszont a
Skoda Rapid az orosz piacon átszámítva 3,8 millió forintos áron már elvihető.
Az egyhatos szívómotor mellett 1,4-es TSI is kapható lesz, digitális műszerfal is kérhető a Polóhoz