Megszorít a Volkswagen a dízelbotrány miatt

Hozzánk is kevesebb pénzt hozhat a Volkswagen

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Összes tervezett beruházását felülvizsgálj a Volkswagen, még szigorúbbra veszi a már elkezdett költségcsökkentését.


Soron kívüli üzemi gyűlést tartott a cég wolfsburgi központjában a Volkswagen új elnöke, Matthias Müller. Mint azt elmondta, a dízelbotrány miatt felülvizsgálják az összes tervezett beruházást és tovább szigorítják a már korábban elindított költségcsökkentési programot. A több mint 20 ezer dolgozó részvételével tartott gyűlésen arról számolt be a konszern első embere, hogy a nem létfontosságú beruházásokat mind törlik vagy elhalasztják, és a botrány miatt kialakult új helyzethez igazítják - alighanem szigorítják - az előző vezérigazgató, Martin Winterkorn idején elindított hatékonyságnövelő, költségcsökkentő programot.
Hirdetés
Az átalakítás "nem lesz fájdalommentes", de a társaság mindent megtesz azért, hogy a VW a jövőben is a "jó és biztos" munkahelyek vállalata legyen - mondta Matthias Müller a VW közleménye szerint a nyilvánosság kizárásával tartott gyűlésen. A vezérigazgató a dízelbotrány gyors és kíméletlen feltárását ígérte, és hangsúlyozta, hogy a dízelbotrányban érintett gépkocsik mind biztonságosak és működőképesek. "Ügyfeleink biztonsága egy pillanatig sem volt veszélyben" - mondta.
Forrás: MTI
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

46 thoughts on “Megszorít a Volkswagen a dízelbotrány miatt

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Amíg ilyen, most épp magát kempelennnek nevező gerinctelen egyének írnak ide és egy két balfék tapsol hozzá, addig nem igazán fog változni itt a kommentek stílusa.
    Előbb utóbb innen is kitiltják, mint már megtörtént a másik autós oldalon. Szerencsétlen, hiába mószerolt másokat, végén őt penderítették ki. 🙂

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Tetszik, mi? Na, ez a te szinted, nem az Autónavigátor. Füttyents a kutyuskádnak:”Kopikaaaa…gyere ide, gyere…ez az, jóóóó kutya…”:)

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Itt aztán tombol a love! Összeállt a hedonista triumvirátus (a menő-kubikos, a nyúlszájú csipa s300 fiam-alias 20 dioptria) , s tombol a meleg parafília. Srácok sok lesz ez így egyszerre, kicsit vissza kéne venni a tempón! 😀

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Bízzunk benne. Nyilván ezt a párbeszédünket is kifigurázzák majd.
    Van egy remek idézet, szerintem ismered:
    [i] „Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.”[/i]
    (Woody Allen)

    Csak ne lenne annyira nehéz megállni, hogy a nyílt provokációra ne reagáljon az ember. Próbálkozzunk. 😀

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Én is igyekszem ignorálni őket már, ezek ellen más hatásos módszer nincs, a szép szó vagy az észérv hatástalan, a szájkarate meg értelmetlen iszapbirkózás. Előbb vagy utóbb belefáradnak, ha nem érnek célt a provokációval.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Vipo!
    Ezek a srácok vagy:
    nyúlszájú, tyúkmellű. 20 dioptriás katalógus huszárok.
    Nem rossz gyerekek ők amúgy, ez már egy generációs probléma, itt hangosak, itt élik ki magukat. Hozzá kell szoknunk, hogy a mai fiatalok már a cyber térben élnek, s jobb, ha ezt a tényt mi tanuljuk meg kezelni. Amúgy beszari alakok a hétköznapokban.

    vagy:
    valóban a hétköznapok otthoni és munkahelyi frusztrációit, magánéleti sikertelenségeit itt kiélő műkedvelők. Átküldtem egy cikket, beteszem most ide is, olvasd el, ha kimaradt volna, nagyon tanulságos.

    (és van menőmanó, mindennek az alja, de róla könyvet lehetne írni, kezeljük őt dezsőkeként, mint a viccben)

    A veszélyes ezekben, hogy többségük bármilyen aljasságra képes éppen a vélt láthatatlanságuk miatt. Gondolok itt névtelen levelekre akár csak úgy vádaskodásból, akár, ha valaki meggondolatlanul felfedi előttük a személyiségét és tényleg megtalálják otthon, munkahelyen, közösségi oldalon… Az ilyen bárkire ráír bármekkora ordas hazugságot, ha az érdeke éppen úgy kívánja.
    Egy dolgot kottáznak el: ez már büntetendő. Van itt is olyan, akinek ígértek már internetes zaklatásért feljelentést, hogy megtették-e nem tudom, nem nekem van bajom vele.

    Legutóbb én kellett, hogy encore kollégát jelentsem életveszélyes fenyegetésért és bizony a honlapnak meg kellett értenie, hogy ha enged az encore féle agressziónak, akkor hamarosan neki lehet komoly kellemetlensége a bíróságon a dologból természetesen a főkolompos encore mellett. El is értem, hogy nyilvánosan határolódtak el encore kijelentésétől, talán emlékszel. Nézd csak encore le is lassított. Megértette, hogy szarban van. Az arctalanság ugyanis csak addig él, ameddig nem követ el valaki bűncselekményt, márpedig amit encore tett, az konkrétan is kimeríti ennek a fogalmát.

    Amíg ezek a kis hülyék csak vicsorognak, addig amúgy nincs baj. Valaki majd egyszer jól pofán b….sza valamelyiket és akkor lenyugszanak.
    Mi próbáljuk meg kerülni őket. Nem könnyű a provokációk miatt.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Az engem is érdekelne, hogy hogyan fogják a visszahívott autókat megfeleltetni a normáknak. Valószínűleg teljesítményvesztés nélkül aligha fog működni, ezért jön még majd autónként a kártérítés. De én ezt így félmegoldásnak érzem.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    VW.

    Csaltak (ők is), lebuktak, most fizetnek. Kíváncsi vagyok, hogy a jelenleg forgalomban levő autókkal ténylegesen mik a tervek. Vagyhogy mikor indulnak a visszahívások.

    De ami a legjobban érdekel: mikor lesz igazi gyorsulásokat is tartalmazó fogyasztási/emissziós mérési ciklus 🙂

    Mert ezektől a 3-4 literes teoretikus fogyasztásoktól már kezd felfordulni a gyomrom 🙂

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Arra még nem gondoltál Vipike, hogy esetleg a való életben is ilyenek vagyunk, és azzal, hogy van önálló véleményünk és ezt ki is nyilatkoztatjuk, tiszteletet váltunk ki másokból? Nem hunyászkodunk meg, nem bújunk más mögé(mint hogy te Kempi mögé), merünk érvelni, vitába szállni, ha kell – ez is az élet része. A „lúzer” szót rád mondanám – Kempelen kiskutyája/alattvalója/szolgája(ahogy tetszik) vagy. Állj már a sarkadra, és legyél már végre valaki – azt a dilettáns, gyáva, tudatlan mindenségit neki!:)

    Te inkább ne gondolkodj semmin – már régóta tudja itt mindenki, hogy nincs mivel. Legyél továbbra is Kempi hűséges, szolgalelkű kutyuskája. Abban kivételesen jó vagy.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    esztelen kempelen, féleszű félix, kopasz
    Kihagytam valamelyik nickedet pancser?

    Olyan szánalmas vagy, hogy pont te keménykedsz, aki egy találkozóra sem mert eljönni.
    Igazi gerinctelen hozzáállás. Szánalmas.

    A témához:
    Azt kéne felfognod, ha képes vagy rá, hogy a VW tudatosan, megtervezetten a nagyobb nyereség érdekében csalt.
    Igazi gerinctelen hozzáállás. Pont mint te. A hasonszőrűek nagyon megértik egymást.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Épp azon gondolkodom, hogy ha az s3000, csalfaroma, stb. a való életben, szemtől szemben is ilyenek lennének mindenkivel, akiknek a véleménye nem tetszik, napi szinten vajon hányszor vernék be a pofájukat? 😀
    De legtöbbször ez a fajta a sunyi, meghunyászkodó lúzer (mindenki ismer ilyet, minden munkahelyen van, minden osztályban volt anno az iskolában), aki a napközben felgyülemlett dühét egy arc nélküli nick mögé bújva, ilyen fórumokon vezetik le, mivel az életben kettőt sem mer szólni.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Egyszer valaki jól pofán b.sz dipptria és nagyon jól fogja tenni. Szarul fogsz festeni, amikor a taknyodat törlöd a kitört fogadtól véres arcodról.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Szerinted a profitból finanszírozzák a fejlesztéseket? :O LOL! 🙂

    Minden motornak egyetlenegy emissziós értéket kell csak teljesítenie, a NULLÁT, igen alacsony képességű fiacskám! Ennek megállapításához meg se diplomatának nem kell lenni LOL! se diplomával nem kell rendelkezni, elég a józan ész (tudod ez a dolog ami neked nincs és soha nem is lesz! 😉

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Kérem szépen, egy kötéltánc az, amit látunk. Remegő lábakkal, verejtékezve, összeszorított fogakkal, nagyokat fújtatva egyelőre még tartja magát az óriás, de már fogytán a lendülete…

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    [i]Akkor lehetne csak ilyet ugatni ha a profitot minden esetben teljesen szétosztanák a dolgozók között. Hány helyen is van ilyen? ;)[/i]

    Ha a profitot szétosztják és nem visszaforgatják, szerinted miből állják a fejlesztéseket, amikbe ideális esetben többek közt az is beletartozik, hogy a mérnöki diplomatával nem rendelkező hájfejű bürökraták által az asztal mellett meghatározott károsanyag-kibocsátási mértéket teljesíteni tudják a motorjaik?

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Az egyik leggennyesebb ótvar hazugságok egyike amikor valamelyik hájfejű idióta elkezd nyivákolni hogy jajajaj nem lehet hozzányúlni az XY céghez mert jajajatyaúristen mennyi embernek „ad munkát” és jajistenem mi lesz velük meg a családok meg a gyermekek meg too big to fail meg hasonló állatságok. Nem munkát ad b+ hanem ELVESZ! Az egész velejéig rohadt rendszer pontosan arra van kitalálva, hogy az egyszeri rabszolgától elvegye a munkája eredményét és néhány hájfejű idióta lefölözze az egészet.
    Akkor lehetne csak ilyet ugatni ha a profitot minden esetben teljesen szétosztanák a dolgozók között. Hány helyen is van ilyen? 😉
    Akkor erről ennyit hogy ki kinek ad meg vesz el és mit.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Mondja ezt a mindennel ezerszeresen pofára esett koromdízelidióta, aki olyan mesterien szokott időzíteni mint pl. akkor amikor csak néhány nappal az előtt javasolta kétpofára a koromdízel hibrideket, mielőtt bejelentették volna hogy kinyírják az egész trágyát úgy ahogy van aminek a bukását amúgy én már 5 évvel ezelőtt is pontosan megmondtam! ROFLMAO! 🙂

    Jaaa, hogy megint hülye voltál fiacskám és fosvágent vettél mert a szomszéd azt mondta hogy ez qrva jó hiszen fossal kezdődik és vágennel végződik ami nyilvánvalóan csak király lehet? 😉 Rendben, akkor most megkapod a pofádra pontosan azt ami jár, az utcán leköpnek majd ha ilyennek jársz a végén meg ingyen elviheted majd a bontóba a tragacsodat mert senki egy vasat sem fog adni érte. LOL! 🙂

    Jaaa, hogy beálltál a fosvágen valamelyik halálgyárába szaré-hugyé rabszolgának mert a végtelenül tehetségtelen ostoba fityisz aszonta hogy ez a jövő és hajrá Magyarország hajrá magyarok te meg jó birkaként agyatlanul vakon követed a nagy vezírt? Akkor ne csodálkozz ha szopni fogsz és ebben az esetben is azt fogod kapni ami jár és tudod miért? Mert megérdemled! LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Két síkon kell ezt az ügyet kezelni:
    1. az ok, ami a helyzetet előidézte
    2. a megoldás, amit alkalmaztak

    Nem egymás helyett kell szankcionálni, hanem egymás mellett. A jogszabály alkotók felelőssége pont akkora, ha nem nagyobb, mint a szabályokat sértő -mondjuk ki bátran- összes gyártónak, beleértve a VW-t is.

    Mondok egy alapvető etikai dilemmát, ami könnyen alkalmazható erre a sztorira is:
    [i]Ki a hibás? A zsidókat a Dunába lövő katona, vagy a tiszt, aki a tűzparancsot kiadta?”[/i]

    A válasz pofon egyszerű: mindkettő. Ettől persze még évekig lehet rágni a gittet, hogy tényleg így van-e, de a száraz tény, hogy igen, mindkettő hibás.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Teljesen egyetértek, erkölcsileg ugyanakkora, ha nem nagyobb a felelősségük, mint egy kis vagy középvállalkozásnak. Ugyanakkor mégiscsak a VW termeli Európa GDP-jének jelentős részét, így a pánik is érthető. Mindenesetre az a felfoghatatlan nagy összeg, amit most kifizetnek, plusz az elmaradt profit, elmaradó fejlesztések elégnek kell legyen, hogy tanuljanak belőle, és remélhetőleg a többi autógyártó is levonja a megfelelő konzekvenciákat, akik még nem duzzadtak akkorára, hogy a Nagy Testvérnek szemét szúrják és kipukkantsák a lufijukat.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Továbbra sem tudom megérteni, hogy egy legendás konszern megbuktatása (mert ennek semmi köze az alibinek használt környezetvédelemhez, színtiszta politika) és több százezer család megélhetésének veszélybe kerülése hogy okozhat egyeseknek ekkora földöntúli örömöt.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Beindult a tüzijáték rendesen:

    [url]http://www.portfolio.hu/vallalatok/zuhan_a_hasznalt_volkswagenek_ara.3.220651.html[/url]

    [url]http://www.autoblog.com/2015/10/06/west-virginia-sues-volkswagen-report/[/url]

    Juhúúú! 🙂
    Anya, tolj be még egy targonca pattogatott kukit és a szörpiről se feledkezz meg, maximálisan ki akarom élvezni minden pillanatát a műsornak! LOL! 😉

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Az az igazság, hogy bár van különbség az egyes munkakörök fizetési szintjei közt, és valóban a közteherviselés elve alapján lehet(ne) igazságosabb a sírás ebben a közös ügyükben, mégis biztos lehetsz benne, hogy ezt csak a vezetői fizuk, bónuszok nyírbálásával nem lehet megoldani.
    Egyikünk sem ismeri a konkrét koncepciót, de abban szinte biztos vagyok, hogy a költségcsökkentés árát a teljes kollektíva fogja fizetni, bízzunk benne, hogy arányosan.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Innentől kezdve már csak be kell készíteni egy szép combos adag pattogatott kukoricát, kényelmesen hátradőlni a fotelben és megtekinteni hogyan szenved a disznó a jégen. Ez pont ugyanolyan mint amikor esztelen kemlepen és népes fikanickjeinek pofáraeséseit gusztálja az ember. Nagyjából ilyen lesz:

    [url]http://i.memeful.com/media/post/Nwr3VJM_700wa_0.gif[/url]

    LOL! 🙂

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    „Ügyfeleink biztonsága egy pillanatig nem volt veszélyben.”

    Nem, csak a pénztárcájuk tartalma. De az állandóan:)

    Müller bácsi már most perfektül tolja a marketinget. Tipikus német:)

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    „Ügyfeleink biztonsága egy pillanatig sem volt veszélyben”

    Egészségük már más tészta. Az nem olyan látványos.

    „Martin Winterkorn idején elindított hatékonyságnövelő, költségcsökkentő programot.”

    Remélhetőleg az új program jobban fog működni, mert az eddigi nem igazán vált be, hogy finoman fogalmazzak.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Talán ezeknek a szerencsétleneknek Martin Winterkorn végkielégítésének megvonásával kellene kezdeniük, mert igen csak szánalmas, hogy ebben az esetben is mekkora végkielégítés jár a „nagy vezérnek”.
    Elképesztő összegről szóltak a hírek.
    Reméljük, hogy a magyar gazdaságot nem fogja súlyosan érinteni az ügy, mert az senkinek nem hiányzik.

  • 2017.10.28. at 12:30
    Permalink

    Amig a tobbi csodabogar nem er ide…
    Az en szemem a hatekonysagi reszen akadt fent.
    http://www.theguardian.com/business/2015/oct/06/vw-scandal-staff-told-all-carmakers-investments-are-under-review
    Tapasztalataim szerint eddig mindket orszagban ahol megfordulok es uj fonok jon a hatekonysag-novelo programmal
    az kb annyit jelent hogy par embernek lottek,utanna argus szemmel figyelnek mindenkit.
    Minden egyes rossz pukkantasert leves az ember.
    Nincs tulora mert majd hetkozben picit jobban hajtjak az embereket.(ervenyes a plusz muszakra is)
    Es ha program sikeres lessz akkor a vezetok megkapjak a jutalmukat…
    Velemenyem szerint par szazalekkal miert nem csokkentik az o fizujukat es vonjak meg a bonuszt???
    Szerintem tobb bejonne nekik.
    Ja es mar halottam hogy 2mernokot eloszedtek akik talan elviszik a balhet.
    Szerintem utanna nem lesz gondjuk az elettel…Talan meg az ukukukuk unokajuknak sem.

Vélemény, hozzászólás?