Mondhatjuk, hogy közeli ismerős már, mégis minden egyes alkalommal teljesen zavarban vagyok tőle
Tudom, hogy megint bénázni fogok a kuplunggal elinduláskor, mert remeg a lábam. Mindig ez van, ha ezzel az autóval találkozok. Mondhatjuk, hogy közeli ismerős már, mégis minden egyes alkalommal teljesen zavarban vagyok tőle. A helyzet most hatványozottan igaz. Megújult a jelenlegi kínálaténál amúgy is jobb állapotú belső, most kínosan új állapotúként vár rám. Bénázok egy sort az új Kuga kábeleivel, a kettő persze összeakad, mert fejben már az E46 szürke-fekete kormánya mögött vagyok. Feldugtam, tölt. A modern világ presztízsértéke szedi magába az elektronokat, bár ezt csak pár leddel közli velem. A kezem koszos a kábelektől. Gyors fertőtlenítés, mert ez most amúgy is szükséges, és biztos, hogy nem fogom meg azzal a kézzel az újrabőrözött BMW kormányt, mint amivel a földön kúszó kábelekben úsztam az imént. Telefonom csörög, a BMW-s srác pontos, mint a halál. Rohanok föl a felhajtón, lihegve érkezem meg a mélykék kétajtóshoz. Fejemből azonnal eltűnik 2020 bosszantó kábelvilága zöldrendszámostól, WLTP-stől, SUV-stól. Vidám egyszerűséggel és valódi műszaki tartalommal üdvözöl 2001 tisztességes presztízsértéke, a nyitható tetős, csúcsfelszereltségű E46.
A kínálat egyszerűen nem volt elég jó itthon, ami még ma is igaz - ez is egy importpéldány
Elegáns a szolid hűtőmaszk, a vesék itt még ízléses méretűek voltak
Bepattannék azonnal, de a súlyos ajtót felnyitva elmélázok, hogy szabad-e, annyira tiszta és szép most az ülés huzata
Nappa bőrrel húzták újra eredeti árnyalatában a kéttónusú bőrkormányt
A fa díszítés eléggé luxushangulatú, de így az eredeti
Talán sosem ültek még hátul, nem is kellett felújítani az üléseket, csak az elsők kaptak frissítést
Hangulatos és nagyon ízléses a szürke beltér, az ülések inkább kényelmesek, mint sportosak
Kényelmes krúzoláshoz tökéletes a beltér hangulata, a súlyos kormányzás igazi BMW-s, szerencsére motor is van hozzá
231 lóerőt teljesít az M54B30-as sorhatos, hangja igazi ünnep a fülnek, a kipufogó aktív szelepes, szolid visszadurrogásra is képes
Csukott tetővel is szép a forma, de így még szebb
Semmi M-es külső kiegészítő, nincs rá szükség, így nem annyira feltűnő
Az ezüst belsős projektoros fényszórókról és az ezüst lökhárítóbetétről ismerhető fel a 30i
Még nem a frissített, ez a sima halogén hátsó lámpás E46, a konkrét autó vonalai tökéletesek
A presztízs nagyot változott, nem magasan, alacsonyan kéne lennie, legalább annyira, ahol a 3-as kabrió övvonala és a szűk, csinos, krómozott vesék foglalnak helyet a világban
Az E46 kabrióról szóló cikkünket megtalálod
az Autónavigátor.hu Magazin nyári számában, melyet az újságárusoknál, benzinkutakon és nagyobb bevásárlóközpontokban, meg persze
online rendeléssel is beszerezhetsz. Tesztek, bemutatók, újdonságok és jó tanácsok is szerepelnek benne, ha pedig webshopunkból rendeled, akkor még plakátot is kapsz mellé, aminek az egyik oldalán az új
Ford Mustang, a másikon pedig ez a tökéletes állapotú E46 kabrió szerepel.