Megszépült az 1-es BMW, gyári képeken a facelift
Komoly ráncfelvarrást kapott a BMW 1-es sorozata
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
2011-ben mutatkozott be a jelenleg futó 1-es BMW. Négy év után erős plasztikázást kapott, végre úgy néz ki, ahogy azt sokan vártuk!
A megújult külső mellett az első lámpatestek LED-es nappali menetfényt kaptak, extraként pedig teljes LED fényszórók - beleértve az indexeket és a ködlámpákat - rendelhetők. A belső térben új kárpitok közül válogathatunk. Ezen kívül 6,5 colos központi kijelzőt és a középkonzolon elhelyezett kontrollert találunk a frissített 1-esekben. A professional navigációs rendszert választva 8,8 hüvelykes kijelzőt és nagyobb kontrollert kapunk. Néhány megújult kezelőgomb krómdíszítést kapott és magasfényű díszítőelemekkel is találkozhatunk. A kétzónás klíma nappal fehér, éjszaka narancssárga színnel üzemel.
A motorpaletta is frissült, a 2015-ös évtől a következő erőforrások közül választhatunk
- 116i - háromhengeres, 1,5 literes, 109 lóerő, 180 Nm
- 118i - négyhengeres 1,6 literes, 136 lóerő, 220 Nm
- 120i - négyhengeres 1,6 literes, 177 lóerő, 250 Nm
- 125i - négyhengeres 2,0 literes, 218 lóerő, 310 Nm
- 116d és 116d Efficient Dynamics Edition - háromhengeres 1,5 literes, 116 lóerő, 270 Nm
- 118d és 118d xDrive - négyhengeres 2,0 literes 150 lóerő, 320 Nm
- 120d és 120d xDrive - négyhengeres 2,0 literes 190 lóerő, 400 Nm
- 125d - négyhengeres, 2,0 literes 224 lóerő, 450 Nm
A kínálat csúcsát továbbra is az M135i és M135i xDrive jelenti. A 3,0 literes hathengeres 326 lóerőt és 450 Nm forgatónyomatékot teljesít. A hátsókerék hajtású modell kézi váltóval 5,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Ez az érték tovább csökken 4,9 másodpercre, amennyiben a nyolcfokozatú automatát választjuk, míg xDrive összkeréhajtással (csak automatával rendelhető) 4,7 másodperc alatt éri el a 100 km/órát.
Hát, szerintem pedig minden báját elveszítette… 🙁 Eddig számomra szerethető volt, de most egy tucat BMW lett. Kár érte.
Szerintem is sokkal jobb lett, de élőben az előd se volt ennyire bamba pofa mint képeken. Azért kis BMW-ben a 2-es ami igazán ütős.
Tényleg nagyon jót tett az autónak a frissítés. Nekem nem volt bajom az elődjével sem, de most látszik, hogy tényleg milyen bamba arca volt ehhez képest.