Amerikai bestsellerje méri össze tudását a Tesla újdonságával, persze a Youtube csatornára jellemző "alapossággal"
Óriás várakozás övezte a Cybertruckot, az ablakbetörős 2019-es bemutató után csak tavaly novemberben indult el a szériagyártás. A szokatlan külsejű platós a gyártó szerint amolyan túlélő jármű, ami ránézésre akár hihető is, azonban a rendhagyó teszt felvet némi kétséget.
Ennél a mutatványnál már elkezdtek potyogni az alkatrészek a Cybertruckról, illetve a képernyő pirosba borult
A 8,2 millió feliratkozóval rendelkező
WhistlinDiesel csatorna nem bánik kesztyűs kézzel az autókkal, értéktől függetlenül általában a bontóban végzik a tesztautók. A hétköznapi felhasználással összeegyeztethetetlen kihívások inkább csak a szórakoztatást szolgálják, talán még a Cybertruck tulajdonosok sem fogják ennyire megnyúzni az autójukat. Referenciaként egy Ford F-150 is megkapta ugyanazt a “gondos törődést”, bár utóbbinak már nem kell bizonyítani, évtizedek óta amerikai legkelendőbb autójaként tartják számon.
A Fordot sem kímélték, jelentős károkkal élte túl a tesztet. A Tesla hátulja leszakadt a vontatásnál
Még ép állapotban egy gyorsulási versennyel kezdtek, itt a Cybertruck állva hagyta a Fordot, de ez nem meglepő. Ezután jöttek a nehezebb feladatok, a vasbeton csöveken mindkét autó fennakadt a hosszú tengelytáv miatt. A szorult helyzetbe került Fordot a Tesla után kötötték, aminek vontatás közben leszakadt a hátsó része, a lökhárító mellett a nem túl vastag acélból készült váz is eltört. A Ford jobban bírja a vontatást és az ugratást, illetve nem lehet csak úgy letépkedni róla a műanyag elemeket és a tükröt. A Tesla utasterében sikerült letörni a gázpedált, illetve ha bevágják az ajtót, akkor leesik a kárpit. Az F-150 jobban összeszereltnek és bizonyos pontokon strapabíróbbnak tűnik, ha viszont a robbanásra kerül a sor, akkor érdemesebb a Cybertruckban menedéket keresni.
Itt cél volt a hibakeresés. Na az sikerült.