Megnőtt a Mitsubishi Pajero arca
Felfrissült a Mitsubishi Pajero
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egészen finoman nyúltak a népszerű Mitsubishi Pajero terepjáróhoz, határozottabb orr-részt kapott, és megvariálták a felszereltségek elnevezését.
Bemutatták a Mitsubishi Pajero (egyes piacokon Shogun illetve Montero) 2012-re felfrissített változatát. A ráncfelvarrás során nem nagyon nyúltak a karaktert alapvetően meghatározó részletekhez, inkább csak kozmetikáztak kicsit a népszerű terepjárón. Határozottabb és a vaskos krómcsíkoknak köszönhetően csillogóbb lett az orr-rész, nagyobbak a fényszórók, kicsit más a lökhárító, de alapvetően változatlan a terepjáró megjelenése.
A Pajero 3,2 literes turbódízel motorja továbbra is 200 lóerőt teljesít, és fogyasztása sem lett kedvezőbb, viszont immár megfelel az Euro-5-ös környezetvédelmi előírásoknak. Amellett, hogy továbbra is lesznek három- és ötajtós, azaz rövid és hosszú tengelytávú modellek, a különféle kiviteleket mostantól új, Angliában SG2, SG3 és SG4 néven kínálják - vélhetően hozzánk fantáziadúsabb ellátmánynevekkel érkezik majd meg jövő évben a frissített Pajero.
Nem..nem, szerintem nem vette el a piacot előlük semmi, csupán nagyon drágák! Nekem öt évig volt meg egy majd húsz éves Pajero, közel 300 ezer kilométerrel. Hibátlanul teljesített télen-nyáron. Soha nem hagyott cserben. Félméteres hó és -20 fok nem volt akadály…Nagyon szerettem, de sajnos eljárt felette az idő. Márka hű akartam lenni, de az én pénztárcám túl vékony volt az új fészhez, még használtan is. A Land Cruiser-ek még ennél is drágábbak. Végül Toyota Rav4 lett helyette, 177LE és 400Nm. Remélem ez is kiszolgál pár évig problémamentesen.
Észrevétel,hogy mennyire nem lehet itthon látni az újabb Pajerokat.Mondjuk Land Cruisert sem.Szerintem elvette a piacot előlük a divat terepjáró kategória.