Egyszerűsödnek a Nissan márkajelzései
Érdekes trendet követnek most az autógyártók, elindult egy hullám a márkajelzések modernizálása terén. A 3D hatású emblémáknak leáldozott, legalábbis, ami a digitális platformokat és nyomtatványokat illeti. Az Opel, a Volkswagen és a BMW is bemutatta már, milyen egyszerű emblémával fognak dolgozni a jövőben, a séma egyszerű, elhagyták a 3D-s krómos hatást és egy egyszerű, legtöbbször fekete, a BMW esetében szürkés fehér márkajelzést rajzoltak, miközben az autókon még maradnak a szépen stilizált jelek. A Nissan a következő a sorban, aki nem csak egyszerűsített, de egy picit változtatott is az emblémán.
A betűtípus nem változott, de a karika már teljesen nem fogja közbe a feliratot, két fekete félkörívbe került a Nissan felirat. Egyelőre nem tudni, hogy az autókon is így fogják-e használni a jövőben (vélhetően nem), de kommunikáció terén erre számíthatunk. Megmutatták a Z sportautó sorozat legfrissebb logóját is, amiben nem is az új embléma a legfontosabb üzenet, sokkal inkább az, hogy a Z sorozattal a jövőben is számolhatunk. A jelenlegi 370Z 2009 óta van a piacon, a modell pedig finoman szólva is idős, ideje lenne leváltani, amire a frissített embléma alapján joggal készülhetünk.