Növekedni kíván az Infiniti (is), azt pedig leginkább a legnagyobb volumenű szegmensben érdekes autót kínálva lehet. Jön tehát a kompakt Infiniti, melynek előfutója a Frankfurti Autószalonon debütált Q30 Concept
„A Q30 koncepció karcsú, elegáns és csábító.” – mondta Alfonso Albaisa, az Infiniti formaterv igazgatója az Audi A3, BMW 1-es, Mercedes A konkurensnek szánt modellről
„Amikor megfigyeled az olyan gyors nagymacskákat, mint a gepárd, láthatod, hogy karcsúak és olyan könnyen lépnek, mintha repülnének. Pontosan ezt céloztuk a Q30 koncepció formatervével.”
Ugye milyen érdekesek a hátsó vonalak? Vagy inkább a mellsők?
Hamarosan az Y-generációból kikerülő vásárlók is bekerülnek a prémiumautók vásárlói körébe, nekik már nem elsődleges a méret, s nekik fog szólni az Infiniti Q30
Négyajtós, négyüléses, hátul rejtett kilincses és panorámatetős a Q30 Concept, ezen jellemzők várhatóan a jövőre piacra kerülő szériamodellnél is megmaradnak