Megkergette a nénit, hogy megmondja neki a tutit

A motoros leordította a néni fejét, mert szerinte majdnem elütötte

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Sokan szeretik megosztani a dashcam kamerájukkal felvett érdekes, veszélyes szituációkat. Egy részüknek viszont nincs igazuk, a kommentelők háborognak.


A sisakra erősíthető kamerákkal már jó ideje láthatunk érdekes szituációkat a motorosok szemszögéből is. A legtöbb tanulságos is az autósoknak, ám van rengeteg önkéntes rendőr is, akik akkor is megosztják videójukat háborogva, ha nagyon nincs igazuk. Az „Idős hölgy majdnem megölt…” című videóban egy agresszív motoros a főhős, aki egy olyan szituációba keveredik, ami szerinte az életébe is kerülhetett volna, viszont ezt csak ő látja így, rengeteg kommentet is kapott a videóra, amiben az internet népe fellázadt az ellen, amire ő büszke.
Hirdetés
Kétszer két sáv, motorosunk a külsőben halad, mikor a belső sor lassítani kezd, az első autó előtt pedig feltűnik egy kanyarodó autó, ami látszólag akkor már rég áll, mire a motoros odaér. Állítása szerint – és az a videóban is hallatszik – állóra kellett fékeznie motorjának kerekét, annyira hirtelen került oda a kocsi. Először is, mivel a belső sáv már javában állt, mire ő odaért, kellő óvatossággal kellett volna megközelítenie a helyet, nyilván nem így tett. Nem történt baj, a problémás rész viszont ez után következett, motorosunk a hatalmas szedán után iramodott, a kelleténél gyorsabban, mikor utolérte, leordította a hölgy fejét. Teljesen indokolatlan és egyáltalán nem jogos, hogy mást hibáztat saját figyelmetlenségének beismerése helyett. Gondolhatott volna arra is, hogy esetleg ne egy szál pólóban motorozgasson, bár a rövidnadrág-strandpapucs kombó sem kizárt, sisakja viszont legalább volt.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

18 thoughts on “Megkergette a nénit, hogy megmondja neki a tutit

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Sokat agyaltam már rajta, az lenne a legjobb ha minél több autóst motorra lehetne ültetni, mert ez szerintem sokat segítene mindkét félnek megérteni dolgokat. Persze mindig ott van a dologban, ha valaki nem akar normálisan közlekedni annak igazából mindegy lenne. És a motorosoknak is toleránsabban kellene viselkedni az autósokkal. Mindig a nagy kampány szlogen jut eszembe, hogy vigyázz rám…. Na igen. Arra lehet csak vigyázni, aki erre megadja az autósnak az esélyt. Aki eszetlenül száguldozik arra nem lehet vigyázni.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Igazad van, egyetértek veled, nem csak ezzel a hozzászólásoddal, hanem az előbbivel is. Én is használok személyautót, és motorkerékpárt is. Amikor szűk a hely az autók között, én sem megyek be közéjük, hanem várakozok a sorban.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    A cikkre a reagálások túl vannak lihegve. A példa csak arról szól, hogy Amerikában, ahol teljesen más a közlekedési morál mint kis hazánkban, egy motorkerékpáros önkéntes rendőrt játszott. Pont. Ott nem jellemző már maga a motorozás sem, de az ilyen magatartás meg főleg nem. Ez egy igen egyedi, ritka, szélsőséges példa volt.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Szerintem nem azzal van baja, hogy egy motoros előre megy, hanem azzal ha ezt akkor teszi amikor a körülmények nem a legjobbak, pl alig van hely az autók közt és furakodnak előre milliméterekre az autóktól. Én ilyenkor pl nem megyek, hanem várakozok a sorban.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    [i]„Minek akarsz előremenni a pirosnál”?[/i]
    Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.
    [i]„Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy”?[/i]
    Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.
    [i]„A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először”?[/i]
    Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Én autót is vezetek illetve motorozok is és sajnos önző paraszt mindkét oldalon van. Számtalanszor kifordulnak az ember elé, előznek szemből, ráhúzzák az emberre az autót stb. Nem szeretném a motorosokat védeni mert autóval meg pontosan azok a dolgok zavarnak engem is amiket felsoroltál. Pl amikor az embernek esélye nincs észrevenni a motorost a tükörből, vagy cikázik a sorok közt kiszámíthatatlanul, illetve a tolakodást sem szeretem a pirosnál. Az lenne a legjobb, ha minél több ember használná mindkét járművet, azzal lehet sok minden másképp nézne ki a számára és esetleg utána más szemszögből közelítené meg. Persze ehhez az is kell, hogy a másikat emberszámba vegye a forgalomban, és ez mindkét félre igaz.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Tessék már megint egy köcsög motoros! Minden hétre jut egy ilyen paraszt csak az a baj, hogy a java az ilyen csak a gázt tudja húzni de a szabályokat ill. főleg a sebességet azt nem tudják betartani. Nagypofájú mind és az öklüket rázzák mindjárt. Nekem is számtalan afférom volt már ezekkel a barmokkal de egyszer az egyik nagyon rá..szik!

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    elméletileg, ha normálisan közlekedsz, akkor nem kellene félned semmitől, ezt sugaltam volna, ismeretlenül (a sztereótípia, az meg sztereotípia, erről a többi társad tehet). defenzíven kell vezetni ennyi, mert annyi az ökör, hogy muszáj. Ez van, el kell fogadni, h a közlekedés veszélyes üzem, ha egyébként mindenki tökéletesen vezetne és minden hosszútávú transzport tiltva lenne az útról, akkor is van rizikoja : az egészségügyi problémáknak, figyelmetlenségnek, műszaki hibának…100%-osan biztonságos sosem lesz a közlekedés.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Szerintem ne üljön motorra, ha ennyitől halálfélelme lett… arról nem is beszélve, hogy az ilyen videókkal sem javít semmit a motorosok respectjén. (150e megtekintésből 35 nyomott egy tetsziket, a többi dislike)

    Mondjuk miután kétszer végignéztem a videót rájöttem, hogy trikóban motorozva lehet én is jobban félnék egy bukástól, mintha felvenném a rendes motorosruhát.

    Kell ilyen is, legyen mit szórakozni.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    „amit igazán nem kéne”

    Akkor nem ártana, ha változtatnának a motorosok. Mert a szövegedből a verdikt úgy jön le, hogy jóvan ez így, csak mindenkinek a qva nénikéjét, aki leszólja ezeket a szabálytalankodó f@szokat meg megmeri említeni ezeket az eseteket.

    Mert nem az a megoldás, hogy motoros magasztaló cikket írnak és elhallgatják, hogy 10 motorosból 9 sz@rik a kreszre (saját tapasztalat is), hanem ez teljesen jól van így, h látszódjon, hogy 10 motorosból 9 sz@rik mindenre és ő óbégat legjobban akkor is, ha ő a hülye. TÖKÉLETESEN tükrözi a motoros társadalmat.
    A motoros társadalom saját maga intézi így ezt, majd ha 10ből nem 9 sz@rik mindenre, hanem csak 1, akkor nem lesz ez az ellentét.
    sz@rabb napjai meg mindenkinek vannak, az nem mentség, hogy sz@runk a kresz-re és a közlekedőkre, ilyen nincs, ez megint csak mismásolás. Ez a fürdetni kell mennem megint álszent duma, akkor közlekedj úgy. pl. Nem cikázol a sorok között, nem előzől meg autóúton 110-nél beláthatatlan szakaszon, felveszed a védőfelszerelést, csak lámpánál mész előre, forgalomban beállsz normálisan valaki után, nem vágodsz be 100-zal kereszteződésbe, stb. Ahhoz, hogy ne egy tahó féregként tekintsenek rád, ahhoz úgy is kell viselkedni. Ha most ez a sztereotípia, akkor ennek most ez az alapja, hogy a motoros társadalom nagy %-ban ilyen. Olyan ez mint a roma kérdés, vannak jómunkás romák, de ha tízből csak 1, akkor nem az alapján fogják megítélni a roma társadalmat….és teljesen jogosan, ugye értjük.
    Az autósaknak is vannak hibái, ezerszer ki lett itt is beszélve, hogy fele baromnak sem szabadna az úton lennie…de ez van, kell a pénz az oktatóknak.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    😀

    „elütési engedély”? „pökhendi, primitív drótszamarasok”? „féreg motorosokat lerúgni”? ez csak 2 kommentben… szeretném leszögezni, hogy abszolút nem kötözködni szeretnék… én is motorozok, mert nincs kedvem fél óra helyett másfél alatt beérni a munkába. minden esetben megpróbálok nagyon türelmes lenni, figyelek az autósokra, és a motorosokra is, és minden nap előfordul, hogy valakit szívesen igazából ököllel pofán basznék. motorosról, autósról van szó, és arról, hogy veszélyezteti az életemet… az autósnak a sárvédője horpad be, nekem adott esetben a gerincem, és én teljesen legálisan próbálok közlekedni minden egyes nap. kikanyarodik, és nem néz oda; direkt hátráltat, összezárnak a sorok, hogy ne tudjak – jelzem full legálisan – előre menni a sor elejére; ha ott vagyok, és narancssárgára nem indulok, már áll a dudán, nyomkodja a telefon, eszik, iszik, fikázik, stb, de látszik, hogy abszolut nem figyel. a legjellemzőbb az, hogy az autósok kb 10-20%-a van képben, és figyeli, hogy mi történik körülötte. azt hiszem, az a szabály, hogy két sávos úton középen helyet kell hagyni… senki sem tartja be, pedig a motorosnak joga van a pirosnál előre menni… ha nem, akkor tévedek, de nem hepciáskodok miatta, mert ha nincs sáv, hely, akkor 35 perc alatt érek be dolgozni, nem 30…

    nem akarom felmagasztalni a motorosokat, mert tőlük, a kiszámíthatatlanságuktól jobban félek, mint az autósoktól… egyszer csak megjelenik, és megelőz ott, ahova épp sorolni szerettem volna, stb… ha meg tudnám reformálni a motoros jogsi megszerzésének a feltételeit, akkor a jogsi megszerzése után 2 évig 50 LE-nél erősebb motort nem engednék vezetni az újdonsült motorosnak.

    azt viszont fogadjuk el, hogy igaz, hogy megijeszt a motoros, mert gyorsan elmegy az autó mellett, meg nagyon szűk, alig fért el, de ez csak az autóból nézve ilyen szörnyű, és tudsz készülni az érkezésére, mert van visszapillantód… motorról jóval előrébb látsz, mivel magasabban vagy, azt is látod, ki bizonytalankodik az autójában 5 kocsival előrébb, és nem olyan szűk az, csak úgy tűnik… ami olyan szűk, ott a motoros sem fogja kockáztatni azt, hogy bezúzódjon két kocsi közé… egyébként itt a kulcs: ha jön egy motoros, aki méltóztatik indexelni, vagy látod, hogy elenged valakit a zebrán, vagy előzékenyen viselkedik bármilyen szituációban az már nem egy full idióta… mindenkinek vannak szarabb napjai, lehet, hogy sietnie kell, és tud is, de téged ez ne b@sszon fel, koncentrálja vezetésre, aki sokat ugrál, azt úgyis utoléri a sorsa, tele van ilyenekkel a youtube…

    arra szeretnék kilyukadni így a kommentem végére, hogy nem azért nem tetszik a cikk, mert paraszt a motoros, annak ellenére, hogy az, hanem mert indulatokat szít az autósban a motoros ellen, amit igazán nem kéne. Éves szinten 10ezer km-t megyek motorral a fővárosban, statisztika szerint minden egyes kilométer megtétele után nő a kockázata annak, hogy balesetet szenvedek, és van otthon egy 2 éves fiam, és jön a második… ha a cikk ilyen komoly érzelmeket tud kiváltani, akkor légyszi, az előző mondatom is váltson ki valamilyent, és ha legközelebb jön egy motoros, akkor gondoljatok rám, hogy fürdetni kell mennem.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    az ilyen motorosokra „elütési” engedélyt kellene kérni, ami elszomorító, hogy elég sok ilyen van. a videó pedig hűen tükrözi a drótszamarasak pökhendi és primitívségét. Nem is az a baj, hogy nem figyelt (bár az is), de meg tudott állni, a fő probléma az, hogy utána ment a néninek és önkéntes rendőrt játszott.

    mindentől függetlenül full veszélyes az ad hoc átengedés 2 sávnál, ha nem 30-cal mész, egész egyszerűen ha az elengedő van elől és te a másik sávban mögötte haladsz, akkor az simán kitakar mindent (főleg a kanyarodni kívánó felet szemből), ha pedig még mögötte is vannak, akkor a fék lámpát sem látja az ember rögtön. én is jártam már így sajnos, bár nekem blokkolni nem kellett egyszer sem, de azért egy finomat anyázok mindig ilyenkor. És nem egyszer jártam már úgy is, hogy én voltam a belső sávban én engedtem el a kocsit vagy gyalogost és mellettem/mögöttem haladó, majdnem telibeverte a külső sávban…..volt olyan, hogy a kocsi már félig bekanyarodott és még 2-3 kocsis elment mellettem jobbról…

    valamit ki kellene találni erre, lehet, hogy pl. az indexelés jó lehetne, mert a mögöttem lévők azt észreveszik, hogy eléjük akarok menni, de a szemből jövőt összeszavarhatja, kivéve ha mutogatok neki vagy villogok.

  • 2017.10.27. at 18:48
    Permalink

    Az ilyen féreg motorosokat kéne lerúgni a motorról.
    Nagyon utálom, amikor valaki tehetségtelen idióta és még neki áll feljebb, főleg egy idős hölggyel szemben.

Vélemény, hozzászólás?