Az új Clio vonalait örökölte az új Captur
Néhány héttel a
Renault Clio ötödik generációjának bemutatása után megérkezett a Captur is, ami kívül és belül egyaránt érezhetően a kisautó testvére. Elöl a fényszórók egy az egyben a Clióról érkeznek, hátul viszont már egyedibb a Captur, ám a lámpák itt is jellegzetes C formát mintáznak. A leköszönő modellnél egyébként 2 centiméterrel hosszabb a tengelytávolsága, viszont a karosszérián így 11 centiméteres gyarapodást értek el, ami természetesen az utastérben is érezhető lesz. A csomagtér pedig kategóriaelső a Renault szerint az 536 literes alaphelyzetével, ám emellett még 27 liternyi tárolóhely található az utastér különböző pontjain.
11 kasztni szín választható, amelyek négyféle tetőszínnel kombinálhatók
A műszerfalon is visszaköszön a Clio rokonság. Amellett, hogy minőségibb anyagokat válogattak össze, az akár 9,3 colos középkonzoli kijelző a Capturba is rendelhető. A vezető előtt pedig digitális kijelző kapott helyet, ami az alapváltozatban 7 col átmérőjű, de rendelhető 10 colos is.
Az utastérben jobb minőségű anyagok és hatalmas digitális kijelzők várják az utasokat
Motorfronton szélesedik a kínálat. Az egyliteres és 1,3 literes benzines motorok mellett dízel és hibrid hajtáslánccal is elérhetővé válik a Captur. A benzinesek 100-155 lóerős tartományt fednek le, dízelre vágyók pedig az 1,5 literes dCi mellett köthetnek ki, amely 95 vagy 115 lóerős változatban kérhető. Mindezek öt- vagy hatfokozatú manuális váltóval párosíthatók, illetve bizonyos modellek hétfokozatú, duplakuplungos automatával is megrendelhetők. A plug-in hibrid hajtásláncról még nem árultak el sokat, azonban az már biztos, hogy 45 kilométert képes megtenni tisztán elektromos hajtással.
A hibrid hajtáslánc csak jövőre érkezik meg a piacra
Ha eltűnik a púp a tetőkárpitról, magas embereknek is jó lesz.
Nagyon jó lett, és a csomagtér is egész komoly méretű.