Méretre, jellegre a HR-V közeli rokonának tűnik az elektromos Honda – alighanem van is közük egymáshoz. A legnagyobb eltérés a hűtőrács nélküli orrkialakítás, illetve az eltérő hajtás. Itt egy 204 lóerős villanymotor forgatja az első kerekeket, természetesen sebességváltó nélkül, az energiát pedig az autó hasa alá elég feltűnően belógó 68,8 kWh-s akkumulátorban tárolja a gép. Ez 412 km-es WLTP hatótávhoz elegendő, a motor pedig 8 másodperc alatt gyorsítja az e:Ny1-et százra.
A belső térben a legnagyobb eltérés a többi Hondához képest a villanyautóknál manapság szinte kötelező nagy – itt 15,1 hüvelykes – képernyő, amelyet álló formátumban alkalmaznak.
A típus forgalmazásáról egyelőre csak annyit tudunk biztosan, hogy még az idén elindítják Európában – valószínűleg az olyan részletekre is akkortájt derülhet fény, mint az autó ára.