A képekről egyelőre nem tudtuk eldönteni, hogy áprilisi tréfának szánták-e a gyáriak. Ha jól megnézitek, felfedezhetitek a durva „fotóboltos” utómunkát
Létezik már hálózatról tölthető (plug-in) hibrid változat az A7-ből és a Q5-ből, sőt a napokban az A8 is megkapta a hibrid hajtásláncot, a sor pedig az A6 típussal folytatódik, emellett a Q7 sem marad ki a jóból. Az A6 55 TFSI quattróban egy kétliteres, négyhengeres benzinmotor 252 lóereje (185 kW) társul a villanymotor 105 kilowattjával összesen: 367 lóerős rendszerteljesítményt és 500 Nm forgatónyomatékot nyújtva. Az autó hátsó részébe pedig 14,1 kWh-ás lítium-ion akkumulátor került.
19 colos könnyűfém keréktárcsák, vörös féknyergek és sportfutómű is jár a hibrid A6-hoz
Ez az erő 5,6 másodperces sprinthez elegendő álló helyzetből 100 km/h-ra, míg az autó végsebességét 250 km/h-ban korlátozták. Tisztán villanyhajtású módban maximum 135 km/h sebességre képes az A6 és 53 kilométert garantáltan megtesz a tiszta üzemmódban. A vezető egyébként három üzemmód közül manuálisan is választhat. Ezek az EV, ami értelemszerűen a tisztán villanyhajtást jelenti, a Hybird valószínűleg már szintén nem igényel magyarázatot, a Hold pedig lényegében a hibrid üzemmód csak épp a lehető legtöbb energia megtakarításával. Hálózatról a töltési idő két és fél óra, amennyiben 7,4 kW-os töltővel történik, töltőoszlopról. A hibrid A6-ot egyelőre csak szedánként forgalmazzák, Németországban 68 850 euróról indul az ára, ami körülbelül 22,7 millió forint.
53 kilométer a tisztán villanyhajtású hatótáv