Nevét a Taigun az eggyel nagyobb Tiguan betűinek összekuszálásával, technikáját meg az up!-tól kapta. Összkerékhajtás nem lesz benne, de emelt hasmagasságával és nagy kerekeivel enyhébb terepen is könnyen elboldogulhat. Első változatát 2012 őszén láthattuk, most itt az újabb
A divatos és feltűnő narancsmetál fényezés mellett az idei változat legnagyobb újdonsága a terepjárósan hátfalra rakott pótkerék. A csomagtérajtó alsó része eddig lefelé billent, a felfrissített koncepción baloldalra nyílik
Az utastér maradt négyszemélyes. Bele lehetne szuszakolni egy ötödik ülést, de aki ilyen kis életmódautót venne, annak felesleges. A motor a VW legújabb 1,0 literes háromhengerese 110 lóerővel és 175 Nm nyomatékkal. Gyorsulása 9,2 másodperc százig, vegyes fogyasztása 4,7 l/100 km. Végsebessége 186 km/óra, hatótávolsága elérhetné az 1000 kilométert egy 50 literes tankkal
A cockpit kimagasló óráival leginkább a Beetle Dune tanulmányéra emlékeztető. Ha a frissített koncepció idén is jó visszajelzéseket kap, a Taigun végleges változata 2016-ra kerülhet a kereskedésekbe
Nekem bejön, csak adjon a jó Isten annyi pénzt, hogy tudpjak venni eg yilyen autót, amiben “Ifa” kapaszkodó van. Remélem gyártják majd valami jóképű dízel erőforrással is, meg DSG-vel és már örül is neki a feleségem.
Itt vannak, nem olvasod? Minden cikk alatt van pár idióta az ellentáborból és rázogatja a répáját. Sérült egyed mind.
🙂 Ott a pont, már csak a véres szájjal fröcsögő mocskolódok hiányoznak, hogy milyen igénytelen is a foswagen, hogy lement a Dákó szintjére! Hová lesz így a tekintély??? Lol 🙂
Ismervén a magyar és osztrák piacot, még a siker sem kizárt. Kicsit megemelejük, nagy kerék, lökhárítóra koptatónak sem mondható utánzat, egyszerű belvilág, 1.0 motor (mert azt hisszük keveset fogyasz és persze alacsony a felelősség biztosítás), könnyű parkolni vele (mert amúgy nem nagyon tudunk). Plusszban még esetleg ha összkerék hajtás is jár hozzá, hát teljes az ájulás (amíg el nem kopnak a műanyag fogaskerekek a központi nyomaték elosztóban, mint a BMW X3 -ban). Gondolom olyan lehet a vezetési komfort is benne, mint az UP-ban (suzuki).
A műszerfal az anyósülésnél, azzal a kapaszkodóval (legalább is annak néz ki) olyan, mint az IFA!
Annak is pont ott van egy kapaszkodó az üléssel szemben. Hát ez elég gáz.
Valóban olyan a “pofája”, csak az ára nem lesz az… 🙁 Az induló árat kb. 4 millióra tippelném.
Total Duster:)))