Megérte rá várni? Alfa Romeo 4C
Első hivatalos képeken az Alfa Romeo 4C
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Genfben végre-valahára bemutatkozik a 4C, az Alfa Romeo középmotoros és hátsókerekes kis sportkocsija. Csodásnak ígérkezik, könnyűnek és nagyon gyorsnak.
Ez már hivatalos: így fest a 4 méternél rövidebb és mindössze 118 centi "magas" hardcore kis Alfa Romeo 4C. Komoly sikert várnak tőle
A márciusi genfi Autószalonon végre-valahára bemutatkozik az Alfa Romeo középmotoros, kétüléses, hátsókerékhajtású, csodásnak, könnyűnek és erősnek ígérkező szériakész 4C sportkocsija. Végre-valahára, mert az olaszok két éve mutogatják koncepcióként, s végre-valahára, mert nagyon kéne már egy új és szuper kis Alfa. Állítólag még az idén a forgalmazását is megkezdik.
Kilátni belőle biztos nem lesz könnyű, de szenzációs menettulajdonságokat ígér
Alublokkos turbómotorja 1,75 literes még nem közölt teljesítménnyel, de ha abból az útmutatásból indulunk ki, hogy minden lóerőre 4 kg jut, akkor talán 240 lovas lehet a gép, ahogy ezt már korábban is pletykálták. A váltó kormányról is kapcsolható TCT dupla szárazkuplungos automata (manuális szerkezetet később esetleg a még izmosabb Stradale fog kínálni), a 100 km/h-ra gyorsuláshoz elég lehet 4,5 mp. A továbbfejlesztett DNA programkapcsoló a szokott állásokon (dinamikus, normál és négyévszakos) túl versenyüzemmódot (Race) is kínál.
Ezek újra feltalálták a Lotus Elise-t?
Na most ehhez akkor mit szóljon a pénztárcájából kiforgatott, agyon adóztatott, kizsákmányolt dolgos magyar nép?????