Megérkeztek a legjobban tapadó Porschék

Debütált a Porsche Carrera 4 és 4S a Párizsi Autószalonon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A hátul csíklámpás 911-eseket azoknak ajánlják, akik esőben-hóban sem szeretnének lemondani 911-esük használatáról és élvezetéről.


A Porsche legnagyobb párizsi dobása idén egyértelműen a Panamera Sport Turismo tanulmány, széria vonalon pedig az új négykerék-hajtású 911-esek, a Carrera 4 és 4S modellekkel keltik fel a látogatók figyelmét. A 350 (Carrera 4) és 400 (Carrera 4S) lóerős teljesítménnyel kínált összkerék-hajtású 911-esek legkönnyebben farrészükről ismerhetők fel: ha a hátsókerekeseknél 22 mm-rel szélesebb hátsó kerékjáratok nem elég árulkodók, akkor a két hátsó lámpát összekötő piros csíklámpáról biztosan azonosítható a két modell.
Hirdetés
Annak ellenére, hogy a 991-es széria nagyobb, mint elődje, a 997-es volt, az autó 65 kg-mal könnyebb elődjénél, fogyasztása pedig 16%-kal kedvezőbb a korábbinál. A Carrera 4 elektromos kormányszervóval és hétfokozatú kézi váltóval érkezik alapkiépítésben, a nyomaték megfelelő elosztásáért pedig a többtárcsás kuplunggal dolgozó Porsche Traction Management felel a Porsche Stability Management vezérlő irányítása alatt. Az ismert Porsche kiegészítők kiviteltől függően kerülnek a típusok alapáras felszereltségébe, vagy az opciós listára. Ilyen a hétfokozatú, duplakuplungos PDK váltó, a karbon-kerámia fékek, az elektronikus PASM futómű, vagy a többek között az aktív motorfelfüggesztési pontokat is magába foglaló Sport Chrono csomag.

A alábbi videókon Patrick Long, a Porsche tesztpilótája mesél az összekerék-hajtású 911 4 és 4S modellek képességeiről.



Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?