Megérkeztek a legjobban tapadó Porschék
Debütált a Porsche Carrera 4 és 4S a Párizsi Autószalonon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A hátul csíklámpás 911-eseket azoknak ajánlják, akik esőben-hóban sem szeretnének lemondani 911-esük használatáról és élvezetéről.
A Porsche legnagyobb párizsi dobása idén egyértelműen a Panamera Sport Turismo tanulmány, széria vonalon pedig az új négykerék-hajtású 911-esek, a Carrera 4 és 4S modellekkel keltik fel a látogatók figyelmét. A 350 (Carrera 4) és 400 (Carrera 4S) lóerős teljesítménnyel kínált összkerék-hajtású 911-esek legkönnyebben farrészükről ismerhetők fel: ha a hátsókerekeseknél 22 mm-rel szélesebb hátsó kerékjáratok nem elég árulkodók, akkor a két hátsó lámpát összekötő piros csíklámpáról biztosan azonosítható a két modell.
A alábbi videókon Patrick Long, a Porsche tesztpilótája mesél az összekerék-hajtású 911 4 és 4S modellek képességeiről.