Az elődjénél kisebb, de erősebb motort kapott az új Macan Turbo
A Macan palettáján is felütötte a fejét a downsizing, ugyanis a leköszönő Turbóban 3,6 literes V6-os motor dolgozott, az új változatban viszont 2,9 literesre cserélik a V6-ost. Ami maradt, az a dupla turbófeltöltés. Ám az új motor 440 lóerőt tud felmutatni, 550 Nm forgatónyomaték kíséretében, tehát 40 lóerővel erősebb, mint a leköszönő változat. Az erőt hétfokozatú, duplakuplungos (PDK) automatizált sebességváltó juttatja mind a négy kerék fel, hiszen a „tigris” összkerékhajtást kapott. A sport SUV így 4,3 másodperc alatt van 100-on (0,3 másodperccel gyorsabban az elődjénél) és 270 km/h a végsebessége.
Hátul láthatók a markánsabb Turbo ismertetőjelek
Kívülről a legkönnyebben a négy kipufogóvégről ismerhető fel a Macan Turbo, de a hangsúlyos diffúzor, a látványos hátsó szárny és elöl a picit módosított lökhárító is feltűnhetett a típust jól ismerőknek. Az utastérben pedig 14 hangszórós Bose hifi, Alcantara burkolatok és 10,9 colos érintőképernyő várja az utasokat, az elöl ülőket 18 irányban állítható sportülések is. Az új Macan Turbo év végén érkezik a márkakereskedésekbe 91 922 eurós árral, ami körülbelül 30 millió forintnak felel meg.
Kb. 30 millió forintért vihető majd haza az új Macan Turbo, az utastér ennek megfelelően pazar