Megérkezett a hétszemélyes BMW, a 2-es Gran Tourer
Akár heten is utazhatunk az új BMW 2-es Gran Tourerben
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német gyártó kínálja a világ első hétszemélyes prémium kompakt modelljét. A 2-es Acitve Tourer nagy testvére hivatalosan is bemutatkozott.
A BMW 2 Active Tourer megjelenése sok BMW-snél kiverte a biztosítékot. Az elsőkerékhajtás és a három hengeres motor sokak szerint a BMW-vel összeegyezhetetlen, a leendő vevőknél viszont kevésbé szempont, hogy hol hajt az autó. Mostantól a nagycsaládosok is örülhetnek, hiszen a 2-es Acitve Tourer kibővül, a Gran Tourer összesen hét ülőhelyet kínál.
A belső is többnyire megegyezik a kis testvérével. A legfőbb különbség a két modell között a Granban megjelenő harmadik üléssorban rejlik, amely teljesen síkban lehajtható, ezzel 645-805 liter közötti csomagteret kapunk. Ha pedig az összes hátsó ülést ledöntjük, akkor 1905 literre bővül a pakolható térfogat.
A Gran Tourer kezdetben öt különböző motorral érhető majd el. A benzineseknél a belépő az 1,5 literes háromhengeres 136 lóerős lesz, amely 9,5 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/órára, végsebessége pedig 205 km/h. Erősebb benzinesként a 20i motort is választhatjuk, amely 2,0 literes, 192 lóerős, 7,6 másodperces gyorsulással és 223 km/h végsebességgel.
A dízelpártiak számára három motort kínál a 2-es Gran Tourer. Az alap 16d 1,5 literes, háromhengeres, 116 lóerős, 270 Nm nyomatékkal. A 18d már 2,0 literes 150 lóerővel és 330 Nm-rel. A csúcs dízelt jelenleg pedig a 190 lovas 2,0 literes 20d képviseli, 400 Nm nyomatékkal és xDrive összkerékhajtással. Nyolcsebességes automata váltóval a 220d xDrive Gran Tourer 7,6 másodperc alatt sprintel 100 km/órára és 218 km/h a végsebessége.
Persze 1,3 millió egy TT 🙂 …….. ennyi erővel ha Suzukit veszel, még fizetnek is, hogy elhozd? ….. na erre mondják, hogy mese habbal, vagy azt, hogy okosabb maradtál volna, ha nem szólsz semmit.
Így van! Az a nem mindegy, hogy kiadsz egy autóért X millió Forintot és szarban hagy. A préium autó pont a sznobok miatt kerül annyiba amennyibe. Audis TT tesztpilóta barátom mesélte 2003-ban, hogy belső tesztkörön totálkárra raktak egyet. El voltam hűlve, hogy most mi lesz vele, tönkretett egy több, mint 10 Milliót érő autót. Erre közölte, hogy nem annyi ám, az csak az eladási ára. A bekerülési költsége anyag+munkadíj 1.300.000!
Emlékeztek arra a 4-5 évvel ezelőtti BMW reklámra, hogy “Meghajtott kereket kormányozni?” Az idők változnak, a merketingesek dolgoznak.
Nem tudom,hogy honnan a fenéből veszed “cimbora”,hogy nekem savanyú a szőlő.Megboldogult kenyéradómnak volt anno egy 525 tds/M51-es bmw-je.A fia nepperkedett és nagyon sok márkát kipróbált.Annyit hordta a Bécsi úti bmw szervízbe mert a fed.comp. minden kis f…gért vészüzembe kapcsolt és csak 40-50 km/h engedett,hogy már törzsutaspontokat kaphatott volna./Mielőtt megkérdőjelezed a szavam,mindig én hoztam-vittem őt a 120-as skodámmal és mesélt közben dolgokat a hibákról és a [b]költségekről[/b]…/Én személy szerint nem engedhetnék meg egy ilyen autót magamnak, ezért hidd csak el,hogy jól elvagyok a Grand Scenic-ünkben.Szvsz annyival nem tud többet a bmw mint akár a nejem CX-5 Mazdája,és ráadásul 2-3 év alatt akkora az értékvesztése ami megkérdőjelezi a márka vélt vagy valós értékét.De ez igaz a másik két német prémiumra is.A slusszpoén ennek ellenére az,hogy az asszony cége lehet,hogy jövöre flottát cserél és a bmw-vel kötnek szerződést.És akkor a CX-5 ből valami ilyen lehet.Az üzletkötöik már most sopánkodnak mert ők már jól ismerik a márkát,és a Mondeok és a Mazda6-ok [b]nagyon[/b] a szívűkhőz nöttek.Lehet,hogy pont ezért én elfogadom,hogy a francia kocsi nem német és ha elromlik valami benne akkor… irány a szerelő.(Mert ez “csak” egy francia fostaliga.Na de amikor ez egy béjemvével fordul elő…/lásd.E46/ami ugyebár mégis csak PRÉMIUM!!! vagy mi a franc.Na ott kinyilna a bicska a zsebemben.Tudom én nagyon jól,hogy tökéletes autó NINCS de nem mindegy,hogy ezért a “tökéletlen” autóért mennyit akarnak kivenni a zsebemből vásárláskor és szervizeléskor.Nagy valószínűséggel ha lenne pénzem egy prémium autóra az inkább egy japán márka lenne sem mint európai.
Attól, hogy neked ez a megfizethető, ez a praktikus, attól még:
-vannak akiknek ez egy ócska sz.r
-vannak akiknek ez egy elérhetetlen álom
– van, aki sajnálja
-van aki az 5x ennyibe kerülőt sem sajnálja
Ennek ismeretében mondd meg kérlek, hogy kinek, mi való? :-DDD
Köcce.
[i]“…mint az állítólagos BMW “feeling”[/i]
A kettő nem zárja ki egymást. Savanyú a szőlő cimbora.
Erre mondhatnám a sokak által idézett örökérvényű mondást, hogy “Nem vagyunk olyan gazdagok, hogy megengedhetnénk magunknak, hogy a legolcsóbbat vegyük.” Persze lehet, hogy semmi gond a Daciaval. Számomra azért az is fontos – a praktikumon túl -, hogy amit veszek, az valamennyire tetszen is. A Lodgy számomra bűn ronda. Arról nem is beszélve, hogy elképzelném (inkább nem!!!), hogy a feleségem mit szólna, ha egy napon a Picasso helyett hazamennék egy új Dacia Lodgyval 🙂 Nyilván a szépségről nem lehet vitatkozni, tehát lehet, hogy valakinek gyönyörű. Ha már 7 személyes új családiban gondolkoznék, inkább hozzátennék egy kis pénzt és Kia Carenst (bár ez kicsit kisebb kocsi) vagy egy C4 Grand Picassot vennék (jelenleg is egy Picasom van, igaz nem új).
Mintha…
http://www.automobilesreview.com/gallery/2012-vauxhall-zafira-tourer/2012-vauxhall-zafira-tourer-04.jpg
De csak nyomokban.
Dacia Lodgy a családosoknak való!
1.5 dci 107 Le, és hasznos extrák. Ja, hogy nem prémium? De lagaláébb megfizethető. Bemutatóatóként miden kérhető extrával együtt sem került 4,4 M.-nél többe. A Bömöms értékvesztése a 3 év alatt a dacia árának a többszöröse. Ráadásul a dákót az ember nem sajnálja annyira a gyerekek kezétől. (sokszor az enyémeken kívűl vizsek még kettőt)
Ezen nem érdemes vitatkozni. Sejthető, hogy ez a kocsi valahol 9 millió környékén fog indulni. Akinek a praktikum számít, annak nyilván tökéletes a Kia Carens 7 személyes változata 5 millió Ft alatti kezdő árral. Az is nagyon jó kocsi, és van hozzá 7 év garancia is. De az új C4 Granc Picasso is kiváló megoldás. Akinek meg van pénze és megengedheti magának, hogy BMW-t vegyen, az tegye! Nincs ebből gond. A beige kárpit meg azért van, mert jól néz ki a világos beltér, jól mutat a sajtófotón, nyilván egy jobban tisztítható szürkésebb kárpit praktikusabb. Amúgy a kocsi bordó színe nekem nagyon tetszik, korábban volt is ilyen színű kocsim (persze nem BMW :), sajnos mára sok gyártó “szanálta” ezt a színt a portfóliójából.
Ha a kistesója 7 364 000-ról indul…Akkor bele sem merek gondolni,hogy ez mennyibe fog fájni.Platinakártyás sznobok előnyben.A családosoknak meg direkt bejön a bézs kárpit.Ehhez képest a most megszünő Mazda 5 Takumi Navi full felszereltséggel 8 200 000.-be kerül.Számomra a praktikum többet számít mint az állítólagos BMW “feeling”.