A kupé és a kabrió mellé érkezik négyajtós változat is a BMW M8-ból
A jövőre márkakereskedésekbe érező M8 Coupe és Cabrio nyomdokain a négyajtós változat, a Gran Coupe is „beszivárog” a modellpalettára, ugyanazzal a motorral, ami a rövidebb változatokat is mozgatja. Tehát a 4,4 literes, V8-as szív dobog benne 600 lóerővel és 750 Nm forgatónyomatékkal, amit a nyolcfokozatú Steptronic váltó juttat mind a négy kerék felé. A limuzinná gyúrt kupé ezzel a teljesítménnyel 3,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h tempóra, a végsebessége pedig 305 km/h is lehet, amennyiben a 250 km/h-ás limitet extra pénzért kiiktatja a vásárló.
A kis hátsó légterelőről és a látványos diffúzorról könnyen felismerhető az M8 Gran Coupé, persze a feliratok mellett
Persze, akinek ez nem elég, a Competition modellt választva 625 lóerőt kap ugyanettől a motortól, amellyel egy tizedet javul 100-as gyorsulása, de a végsebessége marad ugyanannyi. Természetesen az M8-as futóművét is a nagyobb teljesítményéhez igazították, ahogy a karosszérián is egyből felismerhető az M vérvonal, a nagyobb légbeömlőkről, a módosított külső tükörházakról, illetve a hátsó légterelőről.
Sportkormány és sportülések járnak a 600, vagy 625 lóerő mellé
Bent természetesen sportülések és bőrburkolatú sport kormánykerék várja a vezetőt, aki mögé ketten kényelmesen beférnek a kupéval ellentétben. Ezen kívül viszont minden ugyanaz, mint a kupé és kabrió esetében.
Aki szeretne exkluzívabb M8 Gran Coupét vásárolni a First Edition modellekre kell lecsapnia, ám ebből csak 400 darabot gyárt a BMW. Ezeken egyedi zöld fényezés csillog, bronzszínű díszekkel fűszerezve. Emellett egyedi könnyűfém keréktárcsákat is kap, illetve barna bőrburkolatot az utastérben. A jövő tavasszal megérkező M8 Gran Coupé ára az USA-ban 130 ezer dollárról indul, tehát körülbelül 39,5 millió forintról, míg a Competition modellekért 13 ezer dollár, körülbelül négymillió forint felár fizetendő.
A First Edition modellek különleges fényezést kapnak